Feedback
I.D.: 68218084

Achizitie ,,Platforme de gestiune informatica a magazinului fizic si on-line,,

Data publicarii
18.04.22 Exista 982.359 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72410000-7 72413000-8 48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
16.05.22
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Clubul Sportiv al Armatei "Steaua" intenţionează să demareze procedura de achiziţie publică de atribuire a contractului de implementare a unei ,Platforme de gestiune informatica a magazinuluifizic si on-linein Complexul Sportiv ,,Steaua - Ghencea'', cazarma 1950 Bucuresti. In acest scop este necesara stabilirea unei solutii tehnice care sa raspunda la nevoia utilizatorului, respectand urmatoarele cerinte minimale : Partic...
Clubul Sportiv al Armatei "Steaua" intenţionează să demareze procedura de achiziţie publică de atribuire a contractului de implementare a unei ,Platforme de gestiune informatica a magazinuluifizic si on-linein Complexul Sportiv ,,Steaua - Ghencea'', cazarma 1950 Bucuresti. In acest scop este necesara stabilirea unei solutii tehnice care sa raspunda la nevoia utilizatorului, respectand urmatoarele cerinte minimale : Participanţii la consultarea de piaţă vor preciza în răspunsul lor: • platforma informatică de gestiune, care să deservească simultan cele două componente ale magazinului (fizic şi on-line); • softul pentru magazinul on-line, care să fie compatibil cu softul de gestiune al magazinului fizic şi să relaţioneze cu softul financiar contabil al Clubului; • tipurile de dispozitive şi sisteme de operare de pe care poate fi operată soluţia oferită în întregime sau detaliat pe fiecare componentă în parte; • planul de mentenanţă şi dezvoltare aferent acestora; • preţul estimativ (exprimat în lei), defalcat pe elementele ofertate; • preţul estimativ comunicat va fi valabil cel puţin 6 luni de la data ofertei; • estimarea perioadei de punere în funcţiune a platformei, de la semnarea contractului (zile calendaristice). • mediul de operare a platformei ofertate şi a componentelor de arhitectură (cloud, datacenter, infrastructură fizică, infrastructură virtuală); • sistemul de licenţiere a soluţiei, a componentelor şi a eventualelor platforme interconectate automat, a tehnologiilor utilizate şi a produselor standard incluse (baze de date, sisteme de operare, infrastructură hardware); • politica de update şi upgrade a soluţiei, care să includă detaliat aspecte cu privire la actualizări, patch-uri, bug fixes, durată de suport precizată de furnizorul soluţiilor sau proprietarul tehnologiilor incluse şi durata de viaţă a versiunii utilizate; • durata perioadei de garanţie şi suport. Între softul magazinului online şi softul magazinului fizic trebuie să existe o interoperabilitate totală, în ceea ce priveşte activitatea de gestiune cu partea de documente justificative şi partea de plăţi. Participanţii vor face demonstraţii practice privind funcţionarea softurilor şi instrumentelor, începând cu data de 02.05.2022, până la depunerea ofertei/soluţiei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Achiziţie de "Platformă integrată de eliberare electronică a documentului portabil A1" (RODPA1) 03.01.22
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de promovare a evenimentelor sportive (CPV 92621000-0), necesare pentru derularea Proiectului educaţional - sportiv "CITIUS, ALTIUS FORTIUS". 16.05.20
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii de formare pentru 7.300 cursanţi, din care 7.200 cursanţi în sistem e-learning şi 100 cursanţi în sistem clasic, prezenţă faţă în faţă. 03.08.20
Proiectarea şi execuţia obiectivului de investiţii "Dezvoltarea Infrastructurii de Comunicaţii Româneşti", în cadrul proiectului "Infrastructură de comunicaţii" – COMINF, cod EMS-ENI – COMINF/3.1/1.  
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP 31.01.23
SERVICII DE DIGITALIZARE ŞI ARHIVARE ELECTRONICĂ ŞI FIZICĂ 12.07.21
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18
Platforma de aplicaţii media: browser Web App, iOS mobile app, Android mobile app, Apple TV app, Android TV/Google TV, LG Smart TV app WebOS, VIDAA Smart TV, Samsung Smart TV Tizen OS app 11.04.24
Se solicită prezentarea unei oferte de realizare de aplicaţii pentru următoarele: browser Web App, Smart TV şi telefoane mobile după cum urmează: iOS mobile app, Android mobile app, Apple TV app, Android TV, LG Smart TV app, WebOS, Samsung Smart TV Tizen OS app, Vidaa OS for smart TV 03.04.24