Clubul Sportiv al Armatei "Steaua" intenţionează să demareze procedura de achiziţie publică de atribuire a contractului de implementare a unei ,Platforme de gestiune informatica a magazinuluifizic si on-linein Complexul Sportiv ,,Steaua - Ghencea'', cazarma 1950 Bucuresti.
In acest scop este necesara stabilirea unei solutii tehnice care sa raspunda la nevoia utilizatorului, respectand urmatoarele cerinte minimale :
Partic...
Clubul Sportiv al Armatei "Steaua" intenţionează să demareze procedura de achiziţie publică de atribuire a contractului de implementare a unei ,Platforme de gestiune informatica a magazinuluifizic si on-linein Complexul Sportiv ,,Steaua - Ghencea'', cazarma 1950 Bucuresti.
In acest scop este necesara stabilirea unei solutii tehnice care sa raspunda la nevoia utilizatorului, respectand urmatoarele cerinte minimale :
Participanţii la consultarea de piaţă vor preciza în răspunsul lor:
• platforma informatică de gestiune, care să deservească simultan cele două componente ale magazinului (fizic şi on-line);
• softul pentru magazinul on-line, care să fie compatibil cu softul de gestiune al magazinului fizic şi să relaţioneze cu softul financiar contabil al Clubului;
• tipurile de dispozitive şi sisteme de operare de pe care poate fi operată soluţia oferită în întregime sau detaliat pe fiecare componentă în parte;
• planul de mentenanţă şi dezvoltare aferent acestora;
• preţul estimativ (exprimat în lei), defalcat pe elementele ofertate;
• preţul estimativ comunicat va fi valabil cel puţin 6 luni de la data ofertei;
• estimarea perioadei de punere în funcţiune a platformei, de la semnarea contractului (zile calendaristice).
• mediul de operare a platformei ofertate şi a componentelor de arhitectură (cloud, datacenter, infrastructură fizică, infrastructură virtuală);
• sistemul de licenţiere a soluţiei, a componentelor şi a eventualelor platforme interconectate automat, a tehnologiilor utilizate şi a produselor standard incluse (baze de date, sisteme de operare, infrastructură hardware);
• politica de update şi upgrade a soluţiei, care să includă detaliat aspecte cu privire la actualizări, patch-uri, bug fixes, durată de suport precizată de furnizorul soluţiilor sau proprietarul tehnologiilor incluse şi durata de viaţă a versiunii utilizate;
• durata perioadei de garanţie şi suport.
Între softul magazinului online şi softul magazinului fizic trebuie să existe o interoperabilitate totală, în ceea ce priveşte activitatea de gestiune cu partea de documente justificative şi partea de plăţi. Participanţii vor face demonstraţii practice privind funcţionarea softurilor şi instrumentelor, începând cu data de 02.05.2022, până la depunerea ofertei/soluţiei