Feedback
I.D.: 38254221

Achizitie Platformă integrată pentru servicii electronice şi Platformă integrată pentru arhivarea electronica, inclusiv licente

Data publicarii
05.09.19 Exista 128.276 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30211300-4
Pretul estimativ:
1.360.580,00 RON - 1.360.580,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
- Serviciile achizitionate consta in operaţionalizarea, la nivelul Municipiului Blaj, a unor fluxuri de lucru online şi care să furnizeze digital, front şi back office o bună parte din serviciile pe care o primărie modernă le asigură în relaţia cu cetăţenii, respectiv o platformă integrată pentru servicii electronice, o soluţie de plată electronică pentru taxele colectate la bugetul local, notificări termene de plată, mecan...
- Serviciile achizitionate consta in operaţionalizarea, la nivelul Municipiului Blaj, a unor fluxuri de lucru online şi care să furnizeze digital, front şi back office o bună parte din serviciile pe care o primărie modernă le asigură în relaţia cu cetăţenii, respectiv o platformă integrată pentru servicii electronice, o soluţie de plată electronică pentru taxele colectate la bugetul local, notificări termene de plată, mecanisme urmărire grad de colectare (pentru stimularea colectării impozitelor şi taxelor locale), semnatură electronică a documentelor relevante in acord cu cadrul legal în vigoare şi managementul activităţilor şi fluxurilor de lucru aferente serviciilor electronice precum şi digitalizarea proceselor de administrare şi arhivare a documentelor din Primăria Municipiului Blaj, într-o manieră securizată şi interoperabilă cu alte sisteme de creare/gestionare documente. - Achizitia de Servicii de Platformă integrată pentru servicii electronice şi Platformă integrată pentru arhivarea electronică, inclusiv licente este strans legata de urmatoarele achizitii: - Achizitia scannerului pentru scanare rapida documente - Achizitia serverului de virtualizare - Achizitiile in cauza se realizeaza in baza Contractului de Finantare aferent Proiectului MUNICIPIUL BLAJ - ADMINISTRATIE PUBLICA EFICIENTA - ETAPA A II-A Componenta 1: CP10/2018 (pentru regiunile mai putin dezvoltate) - Fundamentarea deciziilor,planificare strategica si masuri de simplificare pentru cetateni la nivelul administratiei publice locale din regiunile mai putin dezvoltate Axa Prioritara: Administratie publica si sistem judiciar accesibile si transparente Operatiunea: Introducerea de sisteme si standarde comune în administraţia publica locala ce optimizeaza procesele orientate catre beneficiari în concordanta cu SCAP Cod proiect: 126520 Durata de prestare a serviciilor este de aproximativ 20 de luni de la semnarea contractului , dar nu mai tarziu de 31.03.2021. Numar zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 16 zile calendaristice. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 10 zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu