- Serviciile achizitionate consta in operaţionalizarea, la nivelul Municipiului Blaj, a unor fluxuri de lucru online şi care să furnizeze digital, front şi back office o bună parte din serviciile pe care o primărie modernă le asigură în relaţia cu cetăţenii, respectiv o platformă integrată pentru servicii electronice, o soluţie de plată electronică pentru taxele colectate la bugetul local, notificări termene de plată, mec...
- Serviciile achizitionate consta in operaţionalizarea, la nivelul Municipiului Blaj, a unor fluxuri de lucru online şi care să furnizeze digital, front şi back office o bună parte din serviciile pe care o primărie modernă le asigură în relaţia cu cetăţenii, respectiv o platformă integrată pentru servicii electronice, o soluţie de plată electronică pentru taxele colectate la bugetul local, notificări termene de plată, mecanisme urmărire grad de colectare (pentru stimularea colectării impozitelor şi taxelor locale), semnatură electronică a documentelor relevante in acord cu cadrul legal în vigoare şi managementul activităţilor şi fluxurilor de lucru aferente serviciilor electronice precum şi digitalizarea proceselor de administrare şi arhivare a documentelor din Primăria Municipiului Blaj, într-o manieră securizată şi interoperabilă cu alte sisteme de creare/gestionare documente.
- Achizitia de Servicii de Platformă integrată pentru servicii electronice şi Platformă integrată pentru arhivarea electronică, inclusiv licente este strans legata de urmatoarele achizitii:
- Achizitia scannerului pentru scanare rapida documente
- Achizitia serverului de virtualizare
- Achizitiile in cauza se realizeaza in baza Contractului de Finantare aferent Proiectului MUNICIPIUL BLAJ - ADMINISTRATIE PUBLICA EFICIENTA - ETAPA A II-A
Componenta 1: CP10/2018 (pentru regiunile mai putin dezvoltate) - Fundamentarea deciziilor,planificare strategica si masuri de simplificare pentru cetateni la nivelul administratiei publice locale din regiunile mai putin dezvoltate
Axa Prioritara: Administratie publica si sistem judiciar accesibile si transparente
Operatiunea: Introducerea de sisteme si standarde comune în administraţia publica locala ce optimizeaza procesele orientate catre beneficiari în concordanta cu SCAP
Cod proiect: 126520
Durata de prestare a serviciilor este de aproximativ 20 de luni de la semnarea contractului , dar nu mai tarziu de 31.03.2021.
Numar zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 16 zile calendaristice.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 10 zile