Feedback
I.D.: 56853623

Achizitie plante floricole anuale

Data publicarii
12.05.21 Exista 202.241 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03120000-8
Termenul limita pentru depunere:
19.05.21
Pretul estimativ:
110.500,00 RON - 110.500,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1112724.pdf
  2. caiet de sarcini Flori toamna 2021.PDF
  3. contract furnizare flori toamna 2021.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Achiziţie plante floricole anuale" (contractul cuprinde furnizarea de plante floricole anuale pentru realizarea plantarilor de toamna in spatiile verzi din Oraşul Sânnicolau Mare). Se va contracta furnizarea a 8.000 buc crizanteme si 9.000 buc panselute in baza documentaţiei încărcate...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Achiziţie plante floricole anuale" (contractul cuprinde furnizarea de plante floricole anuale pentru realizarea plantarilor de toamna in spatiile verzi din Oraşul Sânnicolau Mare). Se va contracta furnizarea a 8.000 buc crizanteme si 9.000 buc panselute in baza documentaţiei încărcate în SEAP, in termen de maxim 15 de zile de la data comenzi/ comenzilor ferme trimise de autoritatea contractanta furnizorului, dupa semnarea contractului, conform cerintelor minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini, parte integranta a prezentei documentaţii de atribuire. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 3 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Solicitari de clarificari/Intrebari/comunicari" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 1 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu