Feedback
I.D.: 67970970

Achizitie placi PVC, intretinere panouri graffiti si mijloace de informare (signalistica)

Data publicarii
08.04.22 Exista 133.087 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192170-3 34924000-0
Pretul estimativ:
88.925,00 RON - 88.925,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia va consta în procurarea şi furnizarea de plăci din policarbonat sau alt material plastic ce vor asigura suprafaţa supusă aplicării de graffiti, înlocuirea acestora după utilizarea lor (pe ambele feţe), operaţiuni de verificare şi întreţinere a ansamblurilor, conform caietului de sarcini. De asemenea, se vor achiziţiona serviciile de întreţinere/reparare/curăţare, de îndreptare a cadrelor metalice şi înlocuire a fe...
Achiziţia va consta în procurarea şi furnizarea de plăci din policarbonat sau alt material plastic ce vor asigura suprafaţa supusă aplicării de graffiti, înlocuirea acestora după utilizarea lor (pe ambele feţe), operaţiuni de verificare şi întreţinere a ansamblurilor, conform caietului de sarcini. De asemenea, se vor achiziţiona serviciile de întreţinere/reparare/curăţare, de îndreptare a cadrelor metalice şi înlocuire a feţelor deteriorate a mijloacelor de informare (totemuri de informare turistică)) amplasate pe domeniul public al municipiului Sibiu. Durata contractului este de 12 luni, începând cu data semnării sale. Contractul poate fi prelungit cu până la 6 luni prin acordul părţilor. Se vor prezenta, obligatoriu, urmatoarele documente: - propunerea tehnică care va fi elaborata astfel incat sa se ofere posibilitatea verificarii corespondentei acesteia cu cerintele prevazute in caietul de sarcini sau o declaratie prin care va sumati indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini; - oferta financiară; - propunerea de contract semnat şi ştampilat; - formularele necesare intocmirii ofertei; - certificat constatator emis de ONRC in forma extinsa (actualizat la data depunerii ofertei); Toate documentele vor fi transmise pe email, pe adresa: diana.stanese@sibiu.ro, sau la Registratura PMS din str. Samuel Brukenthal nr. 2, până la data de 07.04.2022 (in atentia dnei Diana Stanese)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu