Feedback
I.D.: 20061887

Achizitie piese de schimb pentru sisteme informatice (hard disk 1TB si SSD 240GB)

Data publicarii
29.05.17 Exista 1.012.656 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233132-5
Termenul limita pentru depunere:
07.06.17
Pretul estimativ:
7.563,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie: 15 buc. hard disk 1TB, 10 buc. SSD 240 GB. Specificatiile tehnice reprezinta ansmblul cerintelor obligatorii, pe baza carora se intocmeste propunerea tehnica si financiara de catre operatorul economic. Cerintele impuse prin caietul de sarcini sunt minimale. Neindeplinirea acestora duce la descalificarea ofertantului. Oferta tehnica va fi insotita de specificatii tehnice, emise de producator, pentru produsele ofer...
Achizitie: 15 buc. hard disk 1TB, 10 buc. SSD 240 GB. Specificatiile tehnice reprezinta ansmblul cerintelor obligatorii, pe baza carora se intocmeste propunerea tehnica si financiara de catre operatorul economic. Cerintele impuse prin caietul de sarcini sunt minimale. Neindeplinirea acestora duce la descalificarea ofertantului. Oferta tehnica va fi insotita de specificatii tehnice, emise de producator, pentru produsele ofertate. Obiectul procedurii consta in furnizarea produselor cuprinse in Tabelul cu cantitati si specificatii tehnice.Valabilitatea ofertei :minim 60 zile de dupa data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Produsele livrate vor fi noi. Nu se accepta echipamente remanufacturate si/sau care au in componenta elemente care au fost folosite anterior.Livrarea produselor se va face in maximum 30 de zile de la semnarea contractului/comenzii de furnizare de catre ambele parti la sediul MAI din Bucuresti, str. Leaota nr. 2A, sector 6, in zile lucratoare, in intervalul orar 08:00-16:00 (franco depozit). Transportul si manipularea produselor vor fi asigurate de catre furnizor, pe cheltuiala sa , pana la sediul achizitorului. Produsele livrate vor fi insotite de factura fiscala (emisa cu cel mult 24 de ore inainte de data livrarii), aviz de insotire a marfii, certificat de garantie, certificat de calitate si conformitate. Toate documentele vor fi in original, semnate si stampilate de furnizor. In vederea asigurarii corespondentei, justificarii si trasabilitatii intre reperele mentionate in caietul de sarcini si cele ofertate, denumirea produselor din factura, aviz de insotire a marfii si din certificatul de garantie va fi aceeasi cu cea din oferta tehnica / financiara a furnizorului. Furnizorul va preciza pe toate documentele de insotire a produselor livrate contractul/comanda in baza caruia s-a facut livrarea. Receptia produselor livrate va fi efectuata la sediul achizitorului, in termen de 5 zile de la data livrarii produselor.Produsele livrate la care s-au constatat neconformitati, deficiente sau lipsuri vor fi consemnate intr-un proces verbal de receptie si vor fi inlocuite de catre furnizor, pe cheltuiala sa, in termen de 2 (doua zile) lucratoare de la data constatarii acestora.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu