Feedback
I.D.: 27000515

Achizitie papetarie

Data publicarii
27.03.18 Exista 790.499 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8
Termenul limita pentru depunere:
02.04.18
Pretul estimativ:
34.340,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie de articole de birou si papetarie, conform specificatiilor tehnice disponibile in urma transmiterii unei cereri scrise la adresa de mail horia.bizon@cmmtb.ro, in atentia persoanei de contact.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie echipamente reparare fibra optica - aparat sudura – 2 buc., OTDR (aparat de masura) – 1 buc., trusa scule – 2 buc., taietor – 2 buc., laser – 2 buc., consumabile 23.03.18
Achizitionarea produselor de papetarie 17.01.18
Achiziţie RCA 10 autoturisme 06.08.20
Valoarea contractului de servicii de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru aplicatie IT 20.12.19
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Achizitie directa laptopuri 04.09.19
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP 31.01.23
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitalea 32.500 de funcţionari publici 15.12.22
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Papetarie