Feedback
I.D.: 60104680

Achizitie Pachete software de management al relaţiilor cu clienţii

Data publicarii
20.07.21 Exista 14.985 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48445000-9
Termenul limita pentru depunere:
02.08.21
Pretul estimativ:
424.739,70 RON - 424.739,70 RON
Documente participare:
  1. Formulare_modele.docx
  2. Formulare_modele.docx.p7e
  3. FisaDate_DF1119207.pdf
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractual are ca obiect achiziţionarea a 17 buc. - Pachete software de management al relaţiilor cu clienţii pentru fiecare primărie din ADI Câmpia Boianului, respectiv Primaria comunei Bragadiru, Primaria comunei Bujoru, Primaria comunei Conţeşti, Crângu, Primaria comunei Dracea, Primaria comunei Fântânele, Primaria comunei Frumoasa, Primaria comunei Izvoarele, Primaria comunei Lisa, Primaria comunei Năsturelu, Primaria c...
Contractual are ca obiect achiziţionarea a 17 buc. - Pachete software de management al relaţiilor cu clienţii pentru fiecare primărie din ADI Câmpia Boianului, respectiv Primaria comunei Bragadiru, Primaria comunei Bujoru, Primaria comunei Conţeşti, Crângu, Primaria comunei Dracea, Primaria comunei Fântânele, Primaria comunei Frumoasa, Primaria comunei Izvoarele, Primaria comunei Lisa, Primaria comunei Năsturelu, Primaria comunei Piatra, Primaria comunei Pietroşani, Primaria comunei Seaca, Primaria comunei Smărdioasa, Primaria comunei Suhaia, Primaria comunei Traian şi Primaria comunei Viişoara. În multe primării şi administraţii publice din ţară, iar cele din teritoriul ADI Câmpia Boianului nu fac excepţie, cetăţeanul este nevoit să stea la coadă pentru a depune sau obţine acte, a plăti taxe sau, pur şi simplu, pentru a primi informaţii. Un prim pas pentru implementarea digitalizării la nivelul administraţiilor publice locale din ADI Câmpia Boianului, este asigurarea circulaţiei documentelor între cetăţeni şi instituţii, în format electronic. Obiectul achiziţiei constă în achiziţionarea a 17 buc. Pachete software de management al relaţiilor cu clienţii pentru fiecare primărie din ADI Câmpia Boianului. Pachetele software pentru managementul relaţiilor cu clienţii care face obiectul prezentei proceduri trebuie să includă cel puţin următoarele module şi cerinţe obligatorii: Registratură electronica; Managementul documentelor; Verificare solicitări; Formulare electronice; Sesizări online; Programări online; Plăţi online; Monitorul Oficial Local. Pachetele software pentru managementul relaţiilor cu clienţii care face obiectul prezentei proceduri trebuie să permită un număr minim de 10 utilizatori/primărie, trebuie să conţină licenţă de funcţionare pentru cel puţin 60 luni şi stocare datelor sa fie in cloud in Uniunea Europeana. Contractual de achiziţie publică contribuie la realizarea Obiectivului orizontal 5 – Stimularea dezvoltării judeţului Teleorman prin întărirea capacităţii instituţionale a administraţiei publice din Strategia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Teleorman 2010-2020.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie Pachete software de management al relaţiilor cu clienţii 07.09.21
Achizitie Pachete software de management al relaţiilor cu clienţii 02.08.21
Achizitie Pachete software de management al relaţiilor cu clienţii  
Asigurare - platforma de servicii publice digitale respectiv - aplicatii pentru facilitarea interactiunii cetatenilor cu institutia publică si servicii asociate-pentru proiectul-“Asigurarea de sisteme TIC şi echipamente smart în Oraşul Zimnicea, judeţ Teleorman"-componenta 1-Alte infrastructuri TIC, Finantare-Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 10 – Fondul Local  
Estimare buget in scopul achizitionarii infrastructurii hardware si software pentru E-LEARNING, in cadrul proiectului "REŢEAUA DE LOCURI DE MUNCĂ VERZI" - Cod Proiect: 16.4.2.070 18.02.19
ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR PENTRU COMUNA CRANGU, JUDETUL TELEORMAN 18.07.22
Acord-cadru de servicii de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica" al judeţului Teleorman pentru o perioadă de 24 de luni 07.03.24
Acord-cadru de servicii de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica” al județului Teleorman pentru o perioadă de 24 de luni 07.03.24
Acord-cadru de servicii de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica” al județului Teleorman pentru o perioadă de 24 de luni 07.03.24
Acord-cadru de servicii de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica” al județului Teleorman pentru o perioadă de 24 de luni