Obiectul contractului constă în achiziţionarea unui număr de 400 de pachete de servicii de trafic lunar de date şi tablete incluse, pe o perioadă de 24 de luni, în vederea asigurării accesului echitabil şi nediscriminatoriu la o educaţie de calitate a tuturor elevilor din comuna Cordun şi desfăşurării optime a activităţilor de învăţare on-line pe platformele educaţionale, în actualul context socioeducaţional.
Fiecare pachet...
Obiectul contractului constă în achiziţionarea unui număr de 400 de pachete de servicii de trafic lunar de date şi tablete incluse, pe o perioadă de 24 de luni, în vederea asigurării accesului echitabil şi nediscriminatoriu la o educaţie de calitate a tuturor elevilor din comuna Cordun şi desfăşurării optime a activităţilor de învăţare on-line pe platformele educaţionale, în actualul context socioeducaţional.
Fiecare pachet va fi alcătuit dintr-un abonament lunar de trafic de date mobile şi un echipament IT mobil de tip tabletă.
Abonamentele lunare de trafic de date mobile se vor activa, la solicitarea autorităţii contractante, începând cu data insusirii contractului de achizitie publica,pe o perioadă de 24 de luni. Echipamentele IT mobile de tip tablete vor fi noi, vor fi livrate cu încărcătoare, cabluri şi orice alte accesorii necesare funcţionării şi vor rămâne în posesia autorităţii contractante după expirarea perioadei contractuale de 24 de luni a abonamentelor lunare.
Pachetele de servicii şi echipamente care fac obiectul contractului de achiziţie trebuie să respecte specificaţiile tehnice minime menţionate în caietul de sarcini. Transportul echipamentelor IT mobile de tip tablete din pachetele care fac obiectul contractului de
achiziţie, plata acestuia şi toate costurile asociate (încărcare, descărcare şi asigurare) vor în sarcina exclusivă a furnizorului, acestea fiind livrate la sediul autorităţii contractante nîmpreună cu: factura fiscală, certificate de garanţie şi ghiduri ale utilizatorului /
manuale de operare în limba română. Termenul de livrare a tabletelor este de maximum 15 zile de la semnarea contractului de achiziţie. Recepţia tabletelor va fi consemnată în cadrul unui proces-verbal de predare-primire (recepţie), de o comisie a autorităţii
contractante, în termen de maxim 5 zile de la livrarea acestora de către furnizor. Perioada minimă de garanţie a tabletelor este de 24 luni, începând de la data recepţiei, perioadă în care furnizorul va asigura, cu titlu gratuit, operaţiunile de mentenanţă corectivă, în condiţiile şi termenele prevăzute în caietul de sarcini. Perioada de garanţie a tabletelor se va prelungi automat cu durata de nefuncţionare a acestora, din cauza eventualelor defecţiuni apărute.