Feedback
I.D.: 76188466

ACHIZITIE PACHET SOFTWARE PENTRU GESTIONAREA DOCUMENTELOR

Data publicarii
09.12.22 Exista 59.505 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48311000-1
Pretul estimativ:
649.799,20 RON - 649.799,20 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente, inclusiv prestarea serviciilor aferente, respectiv instalare, configurare, punere în funcţiune, testare si instruirea personalului, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIE PACHET SOFTWARE PENTRU GESTIONAREA DOCUMENTELOR 14.11.22
Furnizarea de routere pentru Staţiile de monitorizare din cadrul Sistemului Naţional de Gestiune şi Monitorizarea Spectrului Radioelectric, (cod CPV: 32413100-2), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini. 15.05.24
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de sisteme de supraveghere video şi alarmare antiefracţie pentru Oficiile Judeţene şi staţiile de monitorizare a spectrului radio 01.10.24
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRT (cod CPV: 90919200-4) 24.03.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRT 09.03.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRT 21.03.22
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRT 14.03.23
Servicii de implementare platformă digitală de interoperabilitate cu beneficiarii externi în cadrul proiectului "Dezvoltarea unei platforme de interoperabilitate pentru interacţiunea digitală cu beneficiarii Consiliului Judeţean Timiş", cod SMIS 155110 25.08.22
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRT 27.03.23
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Timis (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3). 15.04.16