Autoritatea contractanta, Comuna Roata de Jos, jud. Giurgiu, doreste sa achizitioneze aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare - Nebulizatoare 3D, necesare pentru a preveni raspândirea coronavirusului SARSCov-2 in sistemul public de educatie, respectiv in scoli si gradinite.
Grupul tinta este reprezentat de prescolari/elevi/personal didactic/personal didactic auxiliar/personal nedidactic din unitătile de in...
Autoritatea contractanta, Comuna Roata de Jos, jud. Giurgiu, doreste sa achizitioneze aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare - Nebulizatoare 3D, necesare pentru a preveni raspândirea coronavirusului SARSCov-2 in sistemul public de educatie, respectiv in scoli si gradinite.
Grupul tinta este reprezentat de prescolari/elevi/personal didactic/personal didactic auxiliar/personal nedidactic din unitătile de invătămînt cu personalitate juridica (cu unitatile arondate) din Comuna Roata De Jos, Judetul Giurgiu:
• Scoala Gimnaziala nr. 1 Roata de Jos (cu personalitate juridica, cu urmatoarele unitati arondate- Scoala Primara nr. 1 Roata de jos (Catunu), Scoala Primara nr. 2 Sadina, Gradinita Sadina, Gradinita cu program normal nr. 1 Roata Mica si Gradinita cu program normal nr. 2 Roata de Jos);
• Scoala Gimnaziala nr. 2 Cartojani (cu personalitate juridica cu o gradinita arondata);
Valoarea totala estimata a contractului este de 584.800,00 lei, fără TVA.
Valoarea estimata este calculata conform bugetului proiectului “CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR DE ÎNVATAMÂNT DE STAT DIN COMUNA ROATA DE JOS, JUDETUL GIURGIU, ÎN VEDEREA GESTIONARII SITUATIEI DE PANDEMIE GENERATA DE VIRUSUL SARSCOV- 2" cod SMIS 143579, respectiv:
• Nebulizatoare 13.600,00 lei x 43 buc= 584.800,00 lei fără TVA;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii
Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante la solicitarea de clarificari – 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari: 7 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)