Achizitie module de Contabilitate financiara, Contabilitate de gestiune, Personal, Salarizare, Managementul achizitiilor, Tablou de bord managerial, compatibile cu licenta ERP din dotare, astfel incat sa permita schimbul de date/informatii intre toate modulele.
Operatorii economici, care depun oferta, trebuie sa prezinte documente justificative din care sa rezulte posibilitatea integrarii solutiei propuse cu licenta din do...
Achizitie module de Contabilitate financiara, Contabilitate de gestiune, Personal, Salarizare, Managementul achizitiilor, Tablou de bord managerial, compatibile cu licenta ERP din dotare, astfel incat sa permita schimbul de date/informatii intre toate modulele.
Operatorii economici, care depun oferta, trebuie sa prezinte documente justificative din care sa rezulte posibilitatea integrarii solutiei propuse cu licenta din dotare
S.C. EXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA S.A. detine software-ul
Dynamic ERP cu modulele Managementul documentelor si managementul proceselor dezvoltat de furnizorul Dynamic Soft Team SRL, avand Certificat de Inregistrare in Registrul National al Programelor pentru Calculator seria 809706BT Nr.10710 din 07.12.2020.
Garanţia
Garanţia - serviciul de garanţie se va presta pentru componentele software ale sistemului informatic, pe o perioadă de minim 12 luni de la data încheierii Procesului-verbal de recepţie calitativă (acceptanţa) a sistemului informatic.
În perioada de garanţie, furnizorul va asigura, cu titlu gratuit, servicii de suport pentru componentele software ale sistemului informatic instalat, precum şi remedierea oricărei defecţiuni apărute în cadrul utilizării sistemului.
Serviciile de garanţie vor include, aşadar:
Intervenţii pentru rezolvarea posibilelor defecţiuni apărute în operarea aplicaţiilor sistemului informatic sau în funcţionarea lor;
Efectuarea modificărilor şi asigurarea livrării versiunilor noi (actualizări) ale componentelor sistemului informatic care apar pe durata perioadei de garanţie.
Asigurarea unui serviciu de tip Help-desk pe toată durata perioadei de garanţie.
Ofertanţii trebuie să descrie modul în care vor derula serviciile în perioada de garanţie.
Timpul de răspuns în caz de nefuncţionare a sistemului - maxim: 2 ore (în cazul intervenţiei în modul live) şi maxim 48 de ore (în cazul în care este necesară deplasarea reprezentanţilor furnizorului pentru remedierea defecţiunilor).
Obligatiile si responsabilitatile prestatorului
Prestatorul isi va desfasura activitatea in stransa colaborare cu personalul desemnat al S.C. EXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA S.A., va propune si va sustine conceptia optima in cadrul unei intalniri cu achizitorul.
Livrarea
Livrarea produselor se va face la: S.C. EXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA S.A.
Adresa: Str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 304, cod postal 100466, Ploiesti, jud. Prahova
Termen de implementare maxim 6 luni de la semnarea contractului.
Receptia se va face la sediul de livrare al beneficiarului in prezenta reprezentantilor S.C. Exploatare Sistem Zonal Prahova S.A.
Se vor intocmi: proces verbal de predare-primire, instalare, instruire utilizatori