Achiziția de produse pentru realizarea obiectivului “Achizitie mobilier si materiale didactice”, prin închierea unui Contract
de furnizare produse. Furnizarea produselor se desfăsoara pe o durată de 30 zile, calculate de la ordinul de furnizare a bunurilor/echipamentelor
emis de catre beneficiar.Produsele pentru realizarea obiectivului “Achizitie mobilier si materiale didactice” trebuie să respecte
cerințe...
Achiziția de produse pentru realizarea obiectivului “Achizitie mobilier si materiale didactice”, prin închierea unui Contract
de furnizare produse. Furnizarea produselor se desfăsoara pe o durată de 30 zile, calculate de la ordinul de furnizare a bunurilor/echipamentelor
emis de catre beneficiar.Produsele pentru realizarea obiectivului “Achizitie mobilier si materiale didactice” trebuie să respecte
cerințele impuse prin Caietul de sarcini și documentatia tehnica aferenta.În cadrul contractului se vor furniza urmatoarele
tipuri de echipamente: • Mobilier pentru sali de clase si laboratoare (masute, scaune, catedre, dulapuri, etajere, cuiere,
biblioteci etc.);• Echipamente didactice pentru sali de clase, laboratoare de informatica/stiinte (planse, microscoape, truse
si instrumente, mulaje etc.)Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările
ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații
suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și
completările ulterioare, Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor
suplimentare în a 11- a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.Conform devizului proiectului,
valoarea estimată a contractului este de 983.780,00 lei fara TVA.Termenul de furnizare a echipamentelor este de 30 zile de
la emiterea ordinului emis de catre Primaria comunei Branesti.Furnizorul este responsabil pentru transportarea echipamentelor/dotarilor
in conditii optime/de siguranta.Pentru implementarea proiectului, beneficiarul va tine cont de contractul de finantare incheiat
cu Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii (in numele si pentru
Ministerul Educatiei), in cadrul apelului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor
de invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe”, prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generatie\ Componenta C15:
Educatie\ Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru invatamantul tehnic superior\ Investitia 13. Echiparea
laboratoarelor informatice din scolile de educatie si formare profesionala (EFP) si \Investitia 14. Echiparea atelierelor
de practica din unitatile de invatamant profesional si tehnic si Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea
educatiei\ Investitia 9. Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant precum
si Reforma 6. Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, constructie si dotare in
sistemul de invatamant preuniversitar\ Investitia 11. Asigurarea dotarilor pentru salile de clasa preuniversitare si laboratoarele/atelierele
scolare.