Feedback
I.D.: 93855055

Achizitie mobilier si material didactic : "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din comuna Unirea, jud. Alba"

Data publicarii
28.02.24 Exista 43.845 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39150000-8
Termenul limita pentru depunere:
14.03.24
Pretul estimativ:
737.834,80 RON - 737.834,80 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1205774.pdf
  2. 1.1 CAIET DE SARCINI MOBILIER.pdf
  3. 1.1 CAIET DE SARCINI MATERIALE DIDACTICE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
LOT 1: "Achiziţie mobilier" - Furnizare de mobilier pentru dotarea unitatilor de invatamant din comuna Unirea, conform caietului de sarcini. Specificaţiile tehnice şi cantitaţile de produse sunt precizate in Caietul de sarcini al Lotului 1. LOT 2: "Achiziţie materiale didactice" - Furnizare de produse pentru dotarea unitatilor de invatamant din comuna Unirea, conform caietului de sarcini. Specificaţiile tehnice şi cantita...
LOT 1: "Achiziţie mobilier" - Furnizare de mobilier pentru dotarea unitatilor de invatamant din comuna Unirea, conform caietului de sarcini. Specificaţiile tehnice şi cantitaţile de produse sunt precizate in Caietul de sarcini al Lotului 1. LOT 2: "Achiziţie materiale didactice" - Furnizare de produse pentru dotarea unitatilor de invatamant din comuna Unirea, conform caietului de sarcini. Specificaţiile tehnice şi cantitaţile de produse sunt precizate in Caietul de sarcini al Lotului 2. Valoarea estimată a obiectivului de investiţii 737.834,80 lei fără TVA, din care: Valoare estimată Lot 1: 560.790,65 lei fara TVA Valoarea estimată Lot 2: 177.044,15 lei fara TVA În conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare termenul limita în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este cel mai târziu a 5-a zi înainte de data depunerii ofertelor. Termenul limita pentru depunerea ofertelor este de 15 zile calendaristice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie echipamente digitale pentru sali de clasa, laboratoare si laboratoare de informatica din cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe din Comuna Unirea, judetul Alba" 11.06.24
Pachet 10: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Lot 1: Modernizare infrastructură rutieră în comuna Câmpineanca, judeţul Vrancea – 8452 Lot 2: Modernizare drum comunal comuna Hopârta, judeţul Alba - 14656 04.12.24
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt- persoane si materiale pentru DRDP Cluj (acord cadru 48 luni) 25.04.24
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt- persoane si materiale pentru DRDP Cluj (acord cadru 48 luni)  
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt- persoane si materiale pentru DRDP Cluj (acord cadru 48 luni)  
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt- persoane si materiale pentru DRDP Cluj (acord cadru 48 luni)  
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic al camerelor fixe si mobile control rovinieta-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani 09.05.24
Pachet 9: LOT 1 –P+ E si asistenţă tehnică proiectant pentru obiectivul de investiţii: Proiect tip- Construire creşă mică, str. Tineretului, nr. 43, municipiul Lupeni, judeţul Hunedoara“ Lot 2 –P+ E si asistenţă tehnică proiectant pentru obiectivul de investiţi: Dezvoltarea sistemului de educaţie timpurie prin construirea unei creşe pentru maxim 4 grupe/40 copii în oraşul Zlatna, judeţul Alba 06.06.23
Pachet 13 LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT1–P+E si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii:"Construire cresa mica, localitatea Izvoarele, municpiul Blaj, judetul Alba" LOT2–P+E si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii:"Proiect tip construire si dotare creşă medie in municipiul Sacele, judetul Brasov"-V1 combustibil gazos 19.06.23
Pachet 3: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E: "Construire şi dotare cămin cultural, strada Primăriei, nr.56, in comuna Maia, judeţul Ialomiţa" LOT 2 – P+E: “Reabilitare, modernizare, dotare şi extindere aşezământ cultural, sat Ciuruleasa, comuna Ciuruleasa, judeţul Alba" 25.09.23