Feedback
I.D.: 102475591

Achizitie mobilier scolar in cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Comuna Moieciu", cod F-PNRR-Dotari-2023-2607

Data publicarii
09.09.24
Coduri CPV
39160000-1
Termenul limita pentru depunere:
24.09.24
Pretul estimativ:
425.133,30 RON - 425.133,30 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 09.09.24 Publicat la 10.09.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze produse de mobilier scolar in vederea dotarii salilor de curs si a laboratoarelor din cadrul Şcolii Gimnaziale Moeciu Produsele ce urmeaza a fi achizitionate sunt: Catedră / masa educator şi scaun – 6 buc Pupitru individual cu scaun, reglabile pe înălţime / set banca cu scaun - 100 buc Cuiere - 12 buc Dulapuri individuale pentru copii (7 corpuri de dulapuri...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze produse de mobilier scolar in vederea dotarii salilor de curs si a laboratoarelor din cadrul Şcolii Gimnaziale Moeciu Produsele ce urmeaza a fi achizitionate sunt: Catedră / masa educator şi scaun – 6 buc Pupitru individual cu scaun, reglabile pe înălţime / set banca cu scaun - 100 buc Cuiere - 12 buc Dulapuri individuale pentru copii (7 corpuri de dulapuri * 15 cuşete) - 7 Dulap pentru depozitarea materialelor didactice – 6 buc Suport pentru prezentare planşe – 6 buc Catedră / masa profesorului şi scaun – 12 buc Pupitru individual cu scaun, reglabile pe înălţime / set banca cu scaun - 240 buc Cuiere- 24 buc Dulapuri individuale pentru elevi (30 corpuri de dulapuri * 15 cuşete) - 30 buc Dulap pentru depozitarea materialelor didactice – 20 buc Suport pentru prezentare planşe – 20 buc Mese de lucru cu două locuri (Banca trebuie să asigure utilizarea în siguranţă a laptopului şi manipularea facilă a senzorilor şi a elementelor de interfaţare precum şi efectuarea experimentelor în modul frontal) – 30 buc Scaune - 60 buc Dulapuri pentru depozitarea materialelor didactice – 3 buc Canapea - 1 buc Masa – 1 buc Scaune - 1 buc Birou – 1 buc Scaun birou – 1 buc Dulap cu rafturi – 1 buc Cuier – 1 buc Dulap pentru depozitarea materialelor didactice – 1 buc Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs din cadrul loturilor sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini. Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor loturilor de mai sus: - Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative; - Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative. - Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor; Solicitarile de clarificari formulate de ofertanti pe parcursul perioadei de publicitate a anuntului de participare simplificat pot fi facute cu un termen de cel mult 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari formulate cu respectarea termenului de mai sus, o singura data, in mod consolidat, cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu