Feedback
I.D.: 93337564

Achizitie mobilier sali de clasa in cadrul proiectului cu titlul "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Comuna Malu Mare, judetul Dolj “ cod F-PNRR-Dotari-2023-4989

Data publicarii
16.02.24 Exista 161.014 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39160000-1
Termenul limita pentru depunere:
27.02.24
Pretul estimativ:
168.260,00 RON - 168.260,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1204375.pdf
  2. 03 Modele de formulare.doc
  3. 02 Caiet-de-Sarcini N.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie mobilier sali de clasa in cadrul proiectului cu titlul "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Comuna Malu Mare, judetul Dolj “ , si anume: 1) Banca scolara individuala: 170 buc 2) Scaun modular elev: 170 buc 3) Catedra profesor: 9 buc 4) Scaun professor: 9 buc. Nota: A) In temeiul art. 160 alin 1 din Legea 98/2...
Achizitie mobilier sali de clasa in cadrul proiectului cu titlul "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Comuna Malu Mare, judetul Dolj “ , si anume: 1) Banca scolara individuala: 170 buc 2) Scaun modular elev: 170 buc 3) Catedra profesor: 9 buc 4) Scaun professor: 9 buc. Nota: A) In temeiul art. 160 alin 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie Echipamente TIC pentru Laboratoare informatica si Sali de clasain cadrul proiectului cu titlul "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Comuna Malu Mare, judetul Dolj “ cod F-PNRR-Dotari-2023-4989: Lot 1 Echipamente TIC pentru Laboratoare informatica Lot 2 Echipamente TIC pentru Sali de clasa 08.04.24
Achizitie echipamente si dotari sala sport in cadrul proiectului cu titlul "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Comuna Malu Mare, judetul Dolj “ cod F-PNRR-Dotari-2023-4989 08.05.24
Achiziţionare mobilier scolar pentru dotarea sălilor de clasă, a laboratorului de biologie şi a cabinetelor şcolare pentru dotarea şcolilor din comuna Işalniţa in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Comuna Isalnita, Judetul Dolj", cod F-PNNR-Dotari-2023-5412: Lot 1 Mobilier pentru sali de clasa Lot 2 Mobilier pentru laborator de biologie si cabinete scol 02.09.24
Achiziţionare echipamente digitale pentru dotarea sălilor de clasă, a laboratorului de informatică, a laboratorului de biologie şi a cabinetelor şcolare pentru dotarea şcolilor din comuna Işalniţa in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Comuna Isalnita, Judetul Dolj", cod F-PNNR-Dotari-2023-5412 20.09.24
Achizitie Echipamente TIC pentru Laboratoare de informatica si Sali de clasa in cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE A UNITATII DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SCOALA GIMNAZIALA SALCUTA DIN COMUNA SALCUTA, JUDETUL DOLJ: Lot 1 Echipamente TIC pentru Laboratoare informatica Lot 2 Echipamente TIC pentru Sali de clasa 09.09.24
“Diverse articole de mobilier: Lot 1: Mobilier; Lot 2: Scaune; Lot 3: Vestiare metalice" 13.12.22
“Service, reparatii si intretinere instalatii de aer conditionat" 20.07.22
Intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobandirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare realizarii lucrarii de utilitate publica Centura de ocolire Craiova- varianta SUD DN 56-DN55-DN6 01.02.21
“Containere modulare magazie şi containere modulare cu grup sanitar - 6 buc" 12.06.24
“Acord cadru – Servicii de ordine si curatenie in spatiile de servicii de pe Drum Expres DEx12 Craiova-Pitesti (pe o perioada de 24 luni)"