Feedback
I.D.: 51829194

Achizitie mobilier pentru săli de primire şi recepţie (canapele)

Data publicarii
23.11.20 Exista 65.621 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39156000-0
Termenul limita pentru depunere:
07.12.20
Pretul estimativ:
7.142,86 RON - 7.142,86 RON
Documente participare:
  1. model formulare.doc 2
  2. 95507_2b432994-b4a7-48c1-83bc-00c749d3502e.xml
  3. Caiet de Sarcini - Canapele.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul prezentei achiziţii este reprezentat de achiziţionarea a două CANAPELE, produse necesare în vederea dotării cabinetului stomatologic amplasat la C.R.R.N. Techirghiol, str. M. Sadoveanu nr. 9, Techirghiol, centru aflat în cadrul D.G.A.S.P.C. Constanţa.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie mobilier pentru săli de primire şi recepţie (canapele)  
Aparate de stomatologie si mobilier  
Aparate de stomatologie si mobilier 28.10.20
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită 26.11.19
diverse aparate şi produse medicale 05.11.19
Anestezice  
achiziţionarea de mobilier, aparate electrocasnice, veselă  
Executia lucrarilor de reparare si intretinerea echipamentelor  
executie lucrari in regim de urgenta 19.09.19
Lucrari de reparatii generale si de renovare in vederea amenajarii si dotarii unui cabinet stomatologic la parterul corpului B al CRRN Techirghiol