Având în vedere cererea de finanţare aferentă proiectului cu titlul "Modernizarea prin dotări materiale a unităţilor de învăţământ din Comuna Ulieşti", proiect finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Pilonul Politici pentru noua generaţie, Componenta CI5: Educaţie, beneficiarul doreşte achiziţionarea de mobilier şcolar necesar dotării unităţilor de învăţământ din Comuna Ulieţti, judeţul Dâmboviţa.
...
Având în vedere cererea de finanţare aferentă proiectului cu titlul "Modernizarea prin dotări materiale a unităţilor de învăţământ din Comuna Ulieşti", proiect finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Pilonul Politici pentru noua generaţie, Componenta CI5: Educaţie, beneficiarul doreşte achiziţionarea de mobilier şcolar necesar dotării unităţilor de învăţământ din Comuna Ulieţti, judeţul Dâmboviţa.
Din analiza efectuată la nivelul comunei, se constată faptul că nivelul de îndeplinire al standardelor de referinţă, raportat la criteriul-baza materială a şcolii (spaţii şcolare, spaţii auxiliare, materiale şi mijloace de învăţământ, auxiliare curriculare) este unul minimal. În toate spaţiile şcolare specifice învăţământului preşcolar, primar sau gimnazial în care îşi desfăşoară activitatea elevii din comună, starea mobilierului existent este, relatuv, degradată evidenţiindu-se necesitatea unor investiţii pentru a se putea asigura o educaţie modernă. De aceea, în cadrul apelului PNRR, se doreşte achiziţionarea şi de mobilier, care să vină în completarea celui existent şi care să fie corelat cu numărul beneficiarilor din fiecare unitate de învăţământ. Luând în considerare numărul elevilor şi evoluţia acestui număr în ultimii 5 ani, dar şi existenţa personalului didactic de specialitate, solicitantul îşi propune îmbunătăţirea condiţiilor educaţionale din şcolile aflate în subordinea sa.
Prin amenajarea spaţiilor şcoalare cu mobilier nou vor fi oferite elevilor condiţii optime pentru învăţare, care vor spori interesul şi curiozitatea lor pentru cunoaştere.
Oportunitatea investiţiei poate contribui la reducerea absenteismului şi la creşterea atractivităţii mediului educaţional şi la motivarea pentru învăţare a elevilor.