Feedback
I.D.: 74492053

Achizitie mobilier de birou si scaune de birou

Data publicarii
25.10.22 Exista 859.836 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39130000-2
Termenul limita pentru depunere:
31.10.22
Pretul estimativ:
19.140,05 RON - 19.140,05 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini- Mobilier birou si scaune de birou.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare mobilier de birou si scaune de birou conform caietului de sarcini atasat
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie mobilier de birou si scaune de birou 15.05.23
Achiziţie de mobilier - 5 loturi LOT 1 - Mobilier metalic LOT 2 - Scaune şi cuiere LOT 3 – Birou recepţie LOT 4 – Masă consiliu LOT 5 – Mobilier PAL  
Achizitie mobilier de birou si scaune de birou 02.12.21
Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul AMPOR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse şi Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul Direcţiei Generale Management Financiar, Resurse Umane şi Administrativ (personal suport pentru AMPOR) 29.09.21
Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul DG POR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse şi Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul Direcţiei Generale Management Financiar, Resurse Umane şi Administrativ (personal suport pentru DG POR) 07.02.22
Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul AMPOR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse şi Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul Direcţiei Generale Management Financiar, Resurse Umane şi Administrativ (personal suport pentru AMPOR) 29.09.21
Achizitionarea de mobilier de birou, scaune, rafturi metalice si fisete 25.11.16
Achizitionarea de mobilier de birou, scaune, rafturi metalice si fisete  
Mobilier de birou si scaune pentru DRDP Cluj 18.06.18
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.