Feedback
I.D.: 85339032

Achizitie mobilier de birou, conform caietului de sarcini ataşat. Achiziţia este finanţată prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021,Programul Afaceri Interne -Fondul de Management de Program

Data publicarii
02.08.23 Exista 333.972 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
07.08.23
Pretul estimativ:
35.798,32 RON - 35.798,32 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie mobilier de birou, conform caietului de sarcini ataşat. Cantităţile de produse solicitate si estimarea preţului unitar (lei fără TVA) sunt: birou simplu (6 buc.) =2.016,81 lei; corp mobil (rollbox, 6 buc.) = 1092,44 lei; corp fix (comodă, 6 buc.) = 1.848,74 lei; dulap cu 2 uşi glisante (1 buc.) = 2.016,81 lei; dulap cu 1 uşă glisantă (1 buc.) = 2.016,81 lei; . dulap cu 2 uşi şi 5 poliţe (1 buc) = 2.016,81 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie mobilier de birou, conform caietului de sarcini ataşat. Achiziţia este finanţată prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021,Programul Afaceri Interne -Fondul de Management de Program 29.08.23
Achizitie mobilier de birou, conform caietului de sarcini ataşat. Achiziţia este finanţată prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021,Programul Afaceri Interne -Fondul de Management de Program 08.08.23
Achizitie mobilier de birou, jaluzea tip rulou si mochetă, conform caietului de sarcini ataşat. Achiziţia este finanţată prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021,Programul Afaceri Interne -Fondul de Management de Program 19.06.23
Achizitie mobilier de birou, jaluzea tip rulou si mochetă, conform caietului de sarcini ataşat. Achiziţia este finanţată prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021,Programul Afaceri Interne -Fondul de Management de Program 23.06.23
Pachet dulapuri  
Achiziţia de echipamente IT (laptop-uri), licenţe, cameră videoconferinţă şi echipament wireless pentru extinderea reţelei finanţată din Twinning – resurse disponibile ca urmare a gestionării activităţii de înfrăţire instituţională şi de asistenţă tehnică finanţate de Uniunea Europeană şi Fondul de Asistenţă Tehnică pentru Mecanismul financiar SEE 2014-2021 şi Mecanismul financiar Norvegian 2014-2021  
Achiziţia de echipamente IT (laptop-uri), licenţe, cameră videoconferinţă şi echipament wireless pentru extinderea reţelei finanţată din Twinning – resurse disponibile ca urmare a gestionării activităţii de înfrăţire instituţională şi de asistenţă tehnică finanţate de Uniunea Europeană şi Fondul de Asistenţă Tehnică pentru Mecanismul financiar SEE 2014-2021 şi Mecanismul financiar Norvegian 2014-2021 29.06.20
Componente sistem UAV  
Scaune ergonomice, birou, dulap, cod proiect RORS 00004 ''Safer climate within the Romanian- Serbian border area (SAFE).'' 20.09.24
Scaune ergonomice, birou, dulap, cod proiect RORS 00004 ''Safer climate within the Romanian- Serbian border area (SAFE).'' 17.09.24