Achiziția de produse pentru realizarea obiectivului “Achizitie mobilier”, prin închierea unui Contract de furnizare produse.
Furnizarea produselor se desfăsoara pe o durată de 30 zile, calculate de la ordinul de furnizare a bunurilor/echipamentelor
emis de catre beneficiar.Produsele pentru realizarea obiectivului “Achizitie mobilier” trebuie să respecte cerințele impuse
prin Caietul de sarcini și documenta...
Achiziția de produse pentru realizarea obiectivului “Achizitie mobilier”, prin închierea unui Contract de furnizare produse.
Furnizarea produselor se desfăsoara pe o durată de 30 zile, calculate de la ordinul de furnizare a bunurilor/echipamentelor
emis de catre beneficiar.Produsele pentru realizarea obiectivului “Achizitie mobilier” trebuie să respecte cerințele impuse
prin Caietul de sarcini și documentatia tehnica aferenta.În cadrul contractului se vor furniza urmatoarele tipuri de echipamente:
• Mobilier pentru sali de clase, laboratoare si cabinete scolare (masute, scaune, catedre, dulapuri, etajere, cuiere, biblioteci
etc.);Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A. În conformitate cu prevederile
art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, termenul
limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în
legatură cu documentația de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare
în a 11- a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.Conform devizului proiectului, valoarea estimată
a contractului este de 765.339,58 lei fara TVA.Termenul de furnizare a echipamentelor este de 30 zile de la emiterea ordinului
emis de catre Primaria comunei Branesti.Furnizorul este responsabil pentru transportarea echipamentelor/dotarilor in conditii
optime/de siguranta.Pentru implementarea proiectului, beneficiarul va tine cont de contractul de finantare incheiat cu Unitatea
Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii (in numele si pentru Ministerul
Educatiei), in cadrul apelului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant
preuniversitar si a unitatilor conexe”, prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generatie\ Componenta C15: Educatie\ Reforma
4. Crearea unei rute profesionale complete pentru invatamantul tehnic superior\ Investitia 13. Echiparea laboratoarelor informatice
din scolile de educatie si formare profesionala (EFP) si \Investitia 14. Echiparea atelierelor de practica din unitatile de
invatamant profesional si tehnic si Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educatiei\ Investitia 9.
Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant precum si Reforma 6. Actualizarea
cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, constructie si dotare in sistemul de invatamant preuniversitar\
Investitia 11. Asigurarea dotarilor pentru salile de clasa preuniversitare si laboratoarele/atelierele scolare.