Contractul este împarţit în 13 loturi, astfel:
I. Medicamente - Lot 1 Antibiotice, Lot 2 Vitamine, solutii perfuzabile, Lot 3 Analgezice, antiinflamatoare, Lot 4 Medicamente utilizate in cardiologie, Lot 5 Medicamente pentru aparatul digestiv si urogenitaL, Lot 6 Medicamente pentru aparatul respirator , Lot 7 Medicamente pentru sistemul nervos si vasoprotectoare, Lot 8 Antiseptice si dezinfectanti, antifungice;
II. Materia...
Contractul este împarţit în 13 loturi, astfel:
I. Medicamente - Lot 1 Antibiotice, Lot 2 Vitamine, solutii perfuzabile, Lot 3 Analgezice, antiinflamatoare, Lot 4 Medicamente utilizate in cardiologie, Lot 5 Medicamente pentru aparatul digestiv si urogenitaL, Lot 6 Medicamente pentru aparatul respirator , Lot 7 Medicamente pentru sistemul nervos si vasoprotectoare, Lot 8 Antiseptice si dezinfectanti, antifungice;
II. Materiale sanitare- Lot 9 Ace si teste glicemie , Lot 10 Consumabile medicale, Lot 11 Branule, perfuzoare, seringi, Lot 12 Manusi examinare, Lot 13 Scutece absorbante adulti.
Descriere: obiectul contractului îl constituie furnizarea şi transportul de medicamente si materiale sanitare din oferta tehnica si financiara conform cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini până la 31.12.2022, cu posibilitatea extinderii duratei şi suplimentării cantităţilor până la 30.04.2023, conform art.165 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
În preţul ofertat se include şi transportul precum şi costul riscurilor asociate executării contractului.
Valoarea minimă a intervalului prezentat (la sectiunea II.1.5) reprezintă valoarea estimată a fi achizitionată până la 31.12.2022, în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele. Suplimentarea cantităţilor este conditionată de existenţa resurselor financiare alocate cu aceasta destinaţie conform art. 165 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.