Incheierea unui contract de achiziţie publică de MEDICAMENTE, divizat pe 213 loturi. Produsele vor indeplini toate cerintele din caietul de sarcini si vor fi achiziţionate pe baza comenzilor, eşalonat, în funcţie de necesităţi şi spaţiu de depozitare. Produsele a căror cantitate totală este mică, vor fi comandate integral la prima comandă, în functie de termenul de valabilitate.In cazul in care valoarea totala a contracte...
Incheierea unui contract de achiziţie publică de MEDICAMENTE, divizat pe 213 loturi. Produsele vor indeplini toate cerintele din caietul de sarcini si vor fi achiziţionate pe baza comenzilor, eşalonat, în funcţie de necesităţi şi spaţiu de depozitare. Produsele a căror cantitate totală este mică, vor fi comandate integral la prima comandă, în functie de termenul de valabilitate.In cazul in care valoarea totala a contractelor incheiate in urma procedurii simplificate este mai mica decat pragul valoric corespunzator, prevazut la art. 7 alin.1, lit. b, in situatia in care este imperios necesara suplimentarea cantitativa a unor loturi, acest lucru se va realiza prin incheierea unor acte aditionale cu furnizorii care au castigat loturile respective, astfel incat valoarea tuturor actelor aditionale cumulate cu valoarea tuturor contractelor initiale sa nu depaseasca pragul valoric, incadrandu-se in procedura simplificata (art.221, Legea98/ 2016), iar suplimentarea va fi notificata in SEAP. Criteriul de atribuire ales este „pretul cel mai scazut”, deoarece specificatiile tehnice au fost stabilite foarte clar prin Caietul de sarcini, dand astfel posibilitatea spitalului sa achizitioneze produse de calitate la pretul cel mai mic, incadrandu-se in bugetul alocat pentru respectiva achizitie.In cazul in care, implementarea la nivel national a sistemului centralizat de achizitii publice se finalizeaza si devine operational, contractul de furnizare isi pierde valabilitatea.