Feedback
I.D.: 71407847

Achizitie materiale sanitare 4 loturi

Data publicarii
21.07.22 Exista 221.381 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33190000-8
Termenul limita pentru depunere:
22.08.22
Pretul estimativ:
1.202.300,00 RON - 1.202.300,00 RON
Documente participare:
  1. ACORD CADRU CONTRACT SUBSECVENT-semnat.doc
  2. ANEXA LA MODUL DE CONSTITUIRE A GARANTIILR -semnat.doc
  3. caiet de sarcini tub dren-semnat.doc
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie materiale sanitare / 4 loturi, lotizate astfel: • Lot nr.1= PACHET TUB DREN Valoare minima = 204610 Lei fara tva Valoare maxima = 326300 Lei fara tva • Lot nr.2= RECIPIENT DE COLECTARE FLUIDE BIOLOGICE IN CIRCUIT INCHIS Valoare minima = 10000 Lei fara tva Valoare maxima =240000 Lei fara tva • Lot nr.3= PACHET LEUCOPLAST SUPORT PANZA 5/5+ MATASE 5/5 Valoare minima = 20000 Lei fara tva Valoare maxi...
Achizitie materiale sanitare / 4 loturi, lotizate astfel: • Lot nr.1= PACHET TUB DREN Valoare minima = 204610 Lei fara tva Valoare maxima = 326300 Lei fara tva • Lot nr.2= RECIPIENT DE COLECTARE FLUIDE BIOLOGICE IN CIRCUIT INCHIS Valoare minima = 10000 Lei fara tva Valoare maxima =240000 Lei fara tva • Lot nr.3= PACHET LEUCOPLAST SUPORT PANZA 5/5+ MATASE 5/5 Valoare minima = 20000 Lei fara tva Valoare maxima = 480000 Lei fara tva • Lot nr.4= PACHET PLASTURI ADEZIVI Valoare minima = 6500Lei fara tva Valoare maxima = 156000 Lei fara tva Valoare minima /A.C.= 241110 Lei fara tva Valoare maxima /AC= 1202300 Lei fara tva Cantitatile minime si maxime /acord cadru se regasesc in caietul de saracini. Cantitatile/ Valoarea pe cel mai mare contract subsecvent se regaseste in caietul de saracini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite : Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 8 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta.Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu