Feedback
I.D.: 40262102

Achizitie materiale promovare

Data publicarii
25.11.19 Exista 300.907 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39294100-0
Termenul limita pentru depunere:
28.11.19
Pretul estimativ:
5.707,50 RON - 5.707,50 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descriere contract: CONTRACTUL ARE CA OBIECT REALIZAREA URMATOARELOR PRODUSE DE PROMOVARE : 1. ROLL UP ( 85 cm x 200 cm ) 3 buc Pret :350 lei/BUC, fara TVA - suport stabil de 2m*0,85m, print policromie pe polipropilena rezistent la tensionare si stabil dimensional, 3 modele diferite, realizare concept si design conform regulilor de identitate vizuala a proiectului ERBSN; 2. Agende A5 sau B5: 150 buc - Agenda A5 sau B5...
Descriere contract: CONTRACTUL ARE CA OBIECT REALIZAREA URMATOARELOR PRODUSE DE PROMOVARE : 1. ROLL UP ( 85 cm x 200 cm ) 3 buc Pret :350 lei/BUC, fara TVA - suport stabil de 2m*0,85m, print policromie pe polipropilena rezistent la tensionare si stabil dimensional, 3 modele diferite, realizare concept si design conform regulilor de identitate vizuala a proiectului ERBSN; 2. Agende A5 sau B5: 150 buc - Agenda A5 sau B5 nedatata, coperta buretata imtatie de piele, material PU si cusatura pe margine: nr. minim de pagini: 180; hartie offset de minim 70gr/mp, cusute in bloc, tiparite: Semn de carte, timbru sec; culoare Pret: 12,8 lei/BUC. fara TVA 3. CALENDAR DE BIROU CU POSTIT: 150 buc - 12 file personalizate fata/verso, spira metalica, ambalare pvc individual, plastifiere mata fata pentru suport, dimensiuni: 211x194x110mm, notite mari: 100x75mm, notite mici: 50x75mm Pret: 18,25lei/BUC. fara TVA Pentru toate reperele se solicita din partea Prestatorului minimum 3 sedinte tehnice (grafician, expert productie si coordonator proiect)– prima la conceperea grafica pornind de la premisele proiectului si rigorile manualului de vizibilitate , a doua cu mostre si materiale suport sau produs etalon- justificare tehnica, iar a treia -livrare/montaj si receptie cu documente insotitoare (certificat de conformitate, calitate, etc). Etapa de grafica si selectie materiale poate suporta cel mult 3 intalniri de lucru iar cea de avizare 2 sedinte. Cerinte : - timp de raspuns 24-48 ore de la solicitare revizuire / modificare machete; -prezentare mostre si materiale suport; -flexibilitate in solutiile de lucru si montaj autorizat. -plata in 10 zile de la receptia lucrarilor Valoarea estimata pentru realizarea contractului se refera atat la materiale cat si la tehnoredactarea materialelor, concept, grafica, prelucrare foto, pregatire pre-press, precum si livrarea la sediul Tehnopolis. OFERTELE TREBUIE SA CUPRINDA TOATE REPERELE.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu