Feedback
I.D.: 72076315

Achizitie materiale necesare GT

Data publicarii
11.08.22 Exista 1.032.449 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18931100-5 22830000-7 30192100-2 30192121-5 30192130-1
Termenul limita pentru depunere:
22.08.22
Pretul estimativ:
25.212,00 RON - 25.212,00 RON
Documente participare:
  1. Contract furnizare mat necesare GT.doc
  2. formulare necesare.doc
  3. FisaDate_DF1155544.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asociatia Excelenta in Educatie si Formare Continua, cu sediul in Bucuresti, Bvd. Aviatorilor 18, et.1 ap 4, sector 1, telefon 0758255565, C.I.F.: 31122229, anunţă efectuarea achiziţiei procedura simplificata de materiale necesare GT. Asociatia Excelenta in Educatie si Formare Continua este initiatorul achizitiei de furnizare materiale necesare GT, in calitate de Lider de parteneriat, in baza contractului de finanţare POCU...
Asociatia Excelenta in Educatie si Formare Continua, cu sediul in Bucuresti, Bvd. Aviatorilor 18, et.1 ap 4, sector 1, telefon 0758255565, C.I.F.: 31122229, anunţă efectuarea achiziţiei procedura simplificata de materiale necesare GT. Asociatia Excelenta in Educatie si Formare Continua este initiatorul achizitiei de furnizare materiale necesare GT, in calitate de Lider de parteneriat, in baza contractului de finanţare POCU/665/6/23/134921, in cadrul proiectului "Educatia – A doua sansa" ID 134921, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020. Mai multe informaţii despre acest program se pot obţine de pe site-ul: www.fonduri-ue.ro. Produsele vor fi furnizate in Romania, la datele / in perioadele stabilite de autoritatea contractanta prin nota/notele de comanda ferma. In urma derularii achizitiei va fi semnat un contract de furnizare produse, pe o durata limitata. Valoarea estimata a obiectului contractului este de 30.002,28 ron, tva inclusa (25.212,00 ron fara tva-considerand o cota standard unitara de 19%, dar cuantumul net poate varia in functie de valoarea serviciilor/produselor carora li se aplica cote reduse de tva, conform reglementarilor fiscale in vigoare). Cerintele specifice ale prezentei achizitii se regasesc in caietul de sarcini si in anexa la caietul de sarcini. Ofertele pot fi transmise prin intermediul platformei electronice SEAP/SICAP. Oferta trebuie să răspundă la toate cerintele impuse de catre Achizitor, sau echivalent. Ofertantul va elabora propunerea tehnică ţinând cont de toate cerinţele/caracteristicile tehnice minime prevăzute in caietul de sarcini si in anexa la caietul de sarcini. Propunerea financiară, trebuie să fie în LEI, cu prezentarea TVA separat. Preţul ofertat va fi menţinut pe toata durata contractului, respectiv pana la receptia finala a serviciilor. Pretul ofertat nu va putea fi ajustat. Propunerea financiară (fără TVA) va fi evaluată luându-se în considerare pretul cel mai scazut. Plăţile vor fi efectuate în lei, prin virament, dintr-un cont deschis pe numele autoritatii contractante la unitatea teritoriala a Trezoreriei / cont bancar, in contul Furnizorului/Prestatorului, in baza unui proces verbal de receptie servicii si a unei facturi fiscale,factura de avans, în termen de maxim 90 de zile de la data emiterii facturii, cu conditia existentei fondurilor disponibile in contul alocat proiectului. Factura fiscala, factura de avans, poate fi utilizata de autoritatea contractanta pentru a deconta cheltuiala printr-o cerere de plata adresata AM/OIR responsabil, conform prevederilor OUG 40/2015, respectiv HG 93/2015, cu modificarile si completarile ulterioare. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. Limba de redactare a ofertei: Limba Romana. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile. Procedura simplificata se va efectua utilizand catalogul electronic disponibil in aplicatia SEAP(SICAP), prin contactarea unui operator economic care activeaza in domeniul relevant achizitiei si indeplineste conditiile prevazute de legea privind achizitiile publice nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare si acceptarea unei oferte adecvate. Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră, prin intermediul platformei electronice SEAP/SICAP pana la data precizata in anuntul on-line. Eventualele clarificari/ informatii suplimentare se vor transmite pe mail la adresa excellency.face@gmail.com cu cinci zile inainte de expirarea termenului de depunere. Raspunsuri la eventualele clarificari/informatii suplimentare vor fi adresate de catre autoritatea contractanta in sectiunea CLARIFICARI cu trei zile inainte de expirarea termenului de depunere.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu