Feedback
I.D.: 22767066

Achizitie materiale de birou si consumabile pentru DAS

Data publicarii
29.09.17 Exista 133.482 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6
Termenul limita pentru depunere:
06.10.17
Pretul estimativ:
11.300,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie materiale de birou si consumabile pentru DAS: Lot1 - Anexa 1 -valoare estimata 10.600 lei fara TVA Lot2 - Anexa 2 -valoare estimata 700 lei fara TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic.  
servicii de verificare tehnica periodica (cod CPV: 71356100-9),pentru locatiile:Cluj, Alba Iulia, Baia Mare, Zalau. 03.10.13
Servicii, materiale de informare si publicitate pentru proiectul cod SMIS 124612 - COMUNA SASCIORI  
Pachet 70: P- faza adaptare la amplasament, execuţie lucr. şi asist. tehnica din partea proiectantului pe perioada exec. lucrărilor pentru : Lot 1 – 14355 Proiect tip -"Construirea, echiparea şi operaţionalizarea unei creşe medii pentru maxim 7 grupe în oraşul Pecica, judetul Arad" Lot 2 – 11837- Proiect tip- "Construire creşă pentru max. 4 grupe/ 40 copii, oraş Abrud, judeţul Alba" 29.08.24
Servicii sociale acordate pentru 101 persoane adulte cu sau fara dizabilitati, organizate ca SIDPAD jud Alba si ADAPOST DE NOAPTE 02.11.22
Achizitie de materiale consumabile pentru birou necesare activitatilor in perioada se sustenabilitate a proiectului “Reconstituire si punere în valoare acces latura de vest Cetatea Alba Carolina, Fortificatia de tip Vauban, Municipiul Alba Iulia ”SMIS 6964 14.12.17
Racordarea utilizatorilor la reteaua de interes public , zona Sucursala Alba , conform ATR aferente centralizatorului cu nr.40012 22.07.21
Racordarea utilizatorilor la reteaua de interes public , zona Sucursala Alba , conform ATR aferente centralizatorului cu nr.40012 22.07.21
Racordarea utilizatorilor la reteaua de interes public , zona Sucursala Alba , conform ATR aferente centralizatorului cu nr.35552 16.07.21
Racordarea utilizatorilor la reteaua de interes public , zona Sucursala Alba , conform ATR aferente centralizatorului cu nr.35552 16.07.21