Feedback
I.D.: 46916486

Achizitie materiale consumabile " Hartie multifunctionala A4,articole de birou si accesorii de birou"- LOT 2

Data publicarii
05.06.20 Exista 252.633 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6
Termenul limita pentru depunere:
12.06.20
Pretul estimativ:
7.109,59 RON - 7.109,59 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie materiale consumabile"Hartie multifunctionala A4, articole de birou si accesorii de birou" pentru Centrul Militar Zonal Constanta ( C.M.Z) - LOT 2. Informaţii privind modul de elaborare a ofertei: Oferta va fi însoţită de adresa de înaintare conform Formular nr.1 în care se va preciza obiectul achiziţiei. Oferta va conţine propunerea tehnică şi propunerea financiară. Propunerea tehnică: Ofer...
Achizitie materiale consumabile"Hartie multifunctionala A4, articole de birou si accesorii de birou" pentru Centrul Militar Zonal Constanta ( C.M.Z) - LOT 2. Informaţii privind modul de elaborare a ofertei: Oferta va fi însoţită de adresa de înaintare conform Formular nr.1 în care se va preciza obiectul achiziţiei. Oferta va conţine propunerea tehnică şi propunerea financiară. Propunerea tehnică: Ofertantul are obligatia de a elabora propunerea tehnică astfel încât acestea să respecte în totalitate specificatiile tehnice minime, descrise la Cap.2 – Specificatii tehnice minime obligatorii si cantităti. De asemenea informatiile din propunerea tehnica trebuie sa permita identificarea cu usurinta a produselor solicitate precum si a tuturor criteriilor impuse. Propunerea financiară va contine Formularul de ofertă însotit de Anexa – Centralizatorul de preturi. Astfel, Formularul de ofertă şi Anexa prezentata va reprezenta preţul total fără TVA al tuturor produselor conţinute în cadrul lotului . In pretul total al produselor furnizate vor fi incluse toate cheltuielile de: a) transport; b) depozitare, încărcare, descărcare, manipulare; c) alte taxe ocazionate de livrare sau furnizare; Preţul contractului se va exprima in lei si va ramane ferm (nu se actualizează) pe toată durata de îndeplinire a acestuia. Valoarea totală a propunerii financiare nu trebuie să depăşească valoarea estimată a achiziţiei. Neprezentarea ofertei financiare sau prezentarea unei oferte totale care depăşeşte valoarea estimată conduce la respingerea ofertei. Odată cu oferta operatorii economici vor prezenta: -Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr 98/2016 privind achiziţiile publice (evitarea conflictului de interese) conform model Formular nr.3 din secţiunea Formulare. -Declaraţie privind respectarea condiţiilor de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă pe toată durata de îndeplinire a contractului conform Formular nr.4 din secţiunea Formulare. -Declaraţia de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform model Formular nr.5, din secţiunea Formulare. Formularele si draftul de contract se regasesc pe site-ul www.cjc.ro la sectiunea Anunturi- Achizitii publice. Ofertantului câştigător i se va solicita, pâna la semnarea contractului, să prezinte Certificatul constatator emis de ONRC, din care să rezulte că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul achiziţiei. Datele prevăzute în certificat trebuie să fie reale/actuale la momentul prezentării acestuia. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia a trei drapele ale Romaniei, cu reparatie inclusa, la Pavilionul Expozitional Constanta 23.09.20
Achizitia a trei drapele ale Romaniei, cu reparatie inclusa, la Pavilionul Expozitional Constanta 23.11.20
Achizitia a trei drapele ale Romaniei, cu reparatie inclusa, la Pavilionul Expozitional Constanta 18.08.20
Achizitie materiale pentru irigare spatiu verde la Pavilionul Expozitional Constanta 29.07.19
Lucrari de refacere a retelei de conducte de captare a apelor pluviale pentru 1 coloana si lucrari de reparatii scafa gips-carton in biroul 117, aferente imobilului L4, situat in municipiul Constanta, Al.Magnoliei, nr.2 05.03.21
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru centralele termice ce deservesc imobile apartinand/ administrate de Consiliul Judetean Constanta 28.01.22
Achizitie drapele de interior cu lance si suport inclus 24.06.21
Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor electrice de constructii la unele imobile aflate in administrarea/ apartinand Consiliului Judetean Constanta 28.06.22
Servicii de spalare dezinfectare a instalatiilor de vetilatie, climatizare si incalzire aferente imobilului Centrul de Excelenta in Turism Tomis apartinand/ administrat de Consiliul Judetean Constanta 29.08.23
Servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivul: "Construire terasa acoperita, cu inchideri perimetrale glisante, in vecinatatea spatiului comercial existent in Pavilionul Expozitional Constanta" 19.06.23