Feedback
I.D.: 42975279

Achizitie materiale consumabile, papetarie şi alte produse similare

Data publicarii
24.02.20 Exista 89.643 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6
Termenul limita pentru depunere:
02.03.20
Pretul estimativ:
33.950,00 RON - 33.950,00 RON
Documente participare:
  1. ACORD PRELUCRARE DATE PERSONALE.docx.pdf
  2. Contract achizitie consumabie.pdf
  3. CONTRACT ASOCIERE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin aplicarea procedurii autoritatea contractantă îşi propune să atribuie contractele privind furnizarea de "materiale consumabile, papetarie şi alte produse similare" (cartuşelor de toner, cartuşelor de cerneală, produselor de birotică şi papetărie, hârtie pentru fotocopiatoare, alte produse similare), necesare pentru buna desfăşurare a activităţilor cadrul proiectului POCU "Educaţie de calitate pentru toţi" - ID 106250.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Consumabile pentru imprimante şi furnituri de birou (cartuşe de toner, cartuşe de cerneală, hârtie pentru imprimante şi copiatoare, produse de birotică şi papetărie) Lotul 1 Cartuşe de toner şi cartuşe de cerneală, Lotul 2 Hârtie pentru imprimante şi, copiatoare, Lotul 3 Produse de birotică şi papetărie  
Consumabile pentru imprimante şi furnituri de birou (cartuşe de toner, cartuşe de cerneală, hârtie pentru imprimante şi copiatoare, produse de birotică şi papetărie) Lotul 1 Cartuşe de toner şi cartuşe de cerneală, Lotul 2 Hârtie pentru imprimante şi, copiatoare, Lotul 3 Produse de birotică şi papetărie 06.11.23
Achiziţie servicii tipografice 24.02.20
Serv. organizare si derulare a operatiunilor de administrare personal inclusiv instruire PSI si SSM  
Achizitia de cartuse de toner si cartuse de cerneala: lot 1 CJA, lot 2 ISU, lot 3 CMJ, Achizitia de produse de birotica si papetarie: lot 4 CJA, lot 5 ISU, lot 6 CMJ, Achizitia de hartie pentru fotocopiatoare: lot 7 CJA, lot 8 ISU, lot 9 CMJ  
Achizitia de cartuse de toner si cartuse de cerneala: lot 1 CJA, lot 2 ISU, lot 3 CMJ, Achizitia de produse de birotica si papetarie: lot 4 CJA, lot 5 ISU, lot 6 CMJ, Achizitia de hartie pentru fotocopiatoare: lot 7 CJA, lot 8 ISU, lot 9 CMJ 02.05.17
Consumabile pentru imprimante şi furnituri de birou (cartuşe de toner, cartuşe de cerneală, hârtie pentru imprimante şi copiatoare)  
Servicii de elaborare D.A.L.I. + P.Th. + D.E. şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului, în vederea realizării investiţiei "Lucrări complementare" pentru obiectivul de investiţii "Sistem de climatizare la parter şi etaj – Sediu CJ Arad, mun. Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 81" 23.10.23
Servicii de elaborare D.A.L.I. + P.Th. + D.E. şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului, în vederea realizării investiţiei "Lucrări complementare" pentru obiectivul de investiţii "Sistem de climatizare la parter şi etaj – Sediu CJ Arad, mun. Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 81" 26.06.23
Servicii de elaborare D.A.L.I. + P.Th. + D.E. şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului, în vederea realizării investiţiei "Lucrări complementare" pentru obiectivul de investiţii "Sistem de climatizare la parter şi etaj – Sediu CJ Arad, mun. Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 81" 26.06.23