Feedback
I.D.: 44283690

Achizitie mat.consum"Hartie multifunctionala A4,A3, articole de birou si accesorii de birou" Lot 2

Data publicarii
18.10.19 Exista 228.210 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6
Pretul estimativ:
4.136,40 RON - 4.136,40 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie materiale consumabile"Hartie multifunctionala A4,articole de birou si accesorii de birou" pentru Centrul Militar Zonal Constanta conform Caietului de sarcini. Ambalarea şi marcarea produselor, se va face conform prescripţiilor şi normelor în vigoare. Furnizorul are obligatia de a proteja produsele pentru ca acestea sa faca fata, fara limitare la manipularea din timpul transportului, tranzitului si expunerii la tem...
Achizitie materiale consumabile"Hartie multifunctionala A4,articole de birou si accesorii de birou" pentru Centrul Militar Zonal Constanta conform Caietului de sarcini. Ambalarea şi marcarea produselor, se va face conform prescripţiilor şi normelor în vigoare. Furnizorul are obligatia de a proteja produsele pentru ca acestea sa faca fata, fara limitare la manipularea din timpul transportului, tranzitului si expunerii la temperaturi extreme, la soare si la precipitatii care ar putea sa apara in timpul transportului si depozitarii in aer liber, in asa fel incat sa ajunga in stare buna la destinatia finala. Transportul produselor la adresa indicata de achizitor se va face de catre furnizor, pe cheltuiala acestuia.Transportul va fi organizat, astfel incat livrarea sa se faca numai in zilele lucratoare prin lege. Transportul acestor produse se va realiza cu mijloace de trasnsport adecvate. Furnizorul se obliga sa suporte riscul produselor furnizate prin contract impotriva pierderii sau deteriorarii neprevazute la transport, depozitare si livrare, pana in momentul predarii acestora beneficiarului final. Receptia cantitativa si calitativa a produselor prevazute in comanda ferma se va face de catre beneficiarul final, in locatia/locatiile comunicata/comunicate prin comanda ferma, ocazie cu care se vor verifica, cantitatea si cerintele tehnice. Se vor incheia documentele de receptie/procese verbale de receptie, semnate de catre ambele parti, fără obiectiuni. Garantie: minim 12 luni
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu