Obiectul contractului constă in lucrari aferente investitiei „ Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba . Contractul de servicii cuprinde următoarele activităţi: Executantul se obligă să execute,să finalizeze - lucrările aferente investitiei „Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba ”, conform caietului de sarcini şi ofertei tehnico-financiare preze...
Obiectul contractului constă in lucrari aferente investitiei „ Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba . Contractul de servicii cuprinde următoarele activităţi: Executantul se obligă să execute,să finalizeze - lucrările aferente investitiei „Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba ”, conform caietului de sarcini şi ofertei tehnico-financiare prezentate, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract. - Documentele contractului sunt: a) propunerea tehnică b) propunerea financiară; c) actul care dovedeste constituirea garanţiei de buna execuţie; d) graficul de execuţie al lucrărilor; 1. CONDIŢII REFERITOARE LA CONTRACT Garanţia de bună execuţie se va constitui de către Contractant in termen de 5 zile de la data semnării contractului de servicii. Valoarea garanţiei de buna executie este de 10% (5% PENTRU IMM ) din valoarea contractului fără TVA. Modul de constituire, condiţiile de reţinere şi de restituire ale garanţiei de bună execuţie sunt cele prevăzute la articolele 40, 41 şi 42 din HG nr. 395/2016. Condiţiile contractuale raportate la modelul de contract propus de către Autoritatea Contractantă, asumate de către ofertant vor fi anexate ofertei. 2. CONDIŢII DE PARTICIPARE Pentru a putea participa la achizitia directa, ofertanţii trebuie să dovedească: neîncadrarea în motivele de excludere prevăzute la articolele 164, 165, 167, 59 şi 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. o formă de înregistrare in conditiile legii in tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in nici una din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului. Modalităţi de îndeplinire : copie dupa certificatul ORC nu mai veche de 30 de zile de la data ofertei; certificat de atestare fiscala. 3. CRITERII DE ATRIBUIRE Criteriul de atribuire: pretul cel mai mic Acest criteriu asigura cea mai buna utilizare a fondurilor aflate la dispozitia autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 4. PREZENTAREA OFERTEI Ofertantii vor intocmi propunerea tehnica astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii corespondentei acesteia cu cerintele prevazute in restul de executat. Astfel, Propunerea tehnica va respecta conţinutul prezentat în continuare, astfel încât să se demonstreze această corespondenţă. Ofertanţii care participă la achizitia directa ,inteleg sa ofere numai servicii care sa indeplineasca cerintele minime specificate in prezentul restul de executat.
Obiectul contractului constă in lucrari aferente investitiei „ Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba . Contractul de servicii cuprinde următoarele activităţi: Executantul se obligă să execute, să finalizeze - lucrările aferente investitiei „Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba ”, conform caietului de sarcini şi ofertei tehnico-financiare prezentate, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract. - Documentele contractului sunt: a) propunerea tehnică b) propunerea financiară; c) actul care dovedeste constituirea garanţiei de buna execuţie; d) graficul de execuţie al lucrărilor; 1. CONDIŢII REFERITOARE LA CONTRACT Garanţia de bună execuţie se va constitui de către Contractant in termen de 5 zile de la data semnării contractului de servicii. Valoarea garanţiei de buna executie este de 10% (5% PENTRU IMM ) din valoarea contractului fără TVA. Modul de constituire, condiţiile de reţinere şi de restituire ale garanţiei de bună execuţie sunt cele prevăzute la articolele 40, 41 şi 42 din HG nr. 395/2016. Condiţiile contractuale raportate la modelul de contract propus de către Autoritatea Contractantă, asumate de către ofertant vor fi anexate ofertei. 2. CONDIŢII DE PARTICIPARE Pentru a putea participa la achizitia directa, ofertanţii trebuie să dovedească: neîncadrarea în motivele de excludere prevăzute la Articolele 164, 165, 167, 59 şi 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. o formă de înregistrare in conditiile legii in tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in nici una din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului. Modalităţi de îndeplinire : copie dupa certificatul ORC nu mai veche de 30 de zile de la data ofertei; certificat de atestare ficala. 3. CRITERII DE ATRIBUIRE Criteriul de atribuire: pretul cel mai mic Acest criteriu asigura cea mai buna utilizare a fondurilor aflate la dispozitia autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 4. PREZENTAREA OFERTEI Ofertantii vor intocmi propunerea tehnica astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii corespondentei acesteia cu cerintele prevazute in restul de executat. Astfel, Propunerea tehnica va respecta conţinutul prezentat în continuare, astfel încât să se demonstreze această corespondenţă. Ofertanţii care participă la achizitia directa ,inteleg sa ofere numai servicii care sa indeplineasca cerintele minime specificate in prezentul restul de executat.