Feedback
I.D.: 39178519

Achizitie lucrarii aferente investitiei „ Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba

Data publicarii
17.10.19 Exista 98.365 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
23.10.19
 
 
Documente participare:
  1. 2-Caiet_de_sarcini_IE_11pag.pdf
  2. Caiet_de_sarcini_instalatii_sanitare.pdf
  3. Caiet_de_sarcini_instalatii_sanitare_exterioare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă in lucrari aferente investitiei „ Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba . Contractul de servicii cuprinde următoarele activităţi: Executantul se obligă să execute,să finalizeze - lucrările aferente investitiei „Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba ”, conform caietului de sarcini şi ofertei tehnico-financiare preze...
Obiectul contractului constă in lucrari aferente investitiei „ Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba . Contractul de servicii cuprinde următoarele activităţi: Executantul se obligă să execute,să finalizeze - lucrările aferente investitiei „Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba ”, conform caietului de sarcini şi ofertei tehnico-financiare prezentate, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract. - Documentele contractului sunt: a) propunerea tehnică b) propunerea financiară; c) actul care dovedeste constituirea garanţiei de buna execuţie; d) graficul de execuţie al lucrărilor; 1. CONDIŢII REFERITOARE LA CONTRACT Garanţia de bună execuţie se va constitui de către Contractant in termen de 5 zile de la data semnării contractului de servicii. Valoarea garanţiei de buna executie este de 10% (5% PENTRU IMM ) din valoarea contractului fără TVA. Modul de constituire, condiţiile de reţinere şi de restituire ale garanţiei de bună execuţie sunt cele prevăzute la articolele 40, 41 şi 42 din HG nr. 395/2016. Condiţiile contractuale raportate la modelul de contract propus de către Autoritatea Contractantă, asumate de către ofertant vor fi anexate ofertei. 2. CONDIŢII DE PARTICIPARE Pentru a putea participa la achizitia directa, ofertanţii trebuie să dovedească: neîncadrarea în motivele de excludere prevăzute la articolele 164, 165, 167, 59 şi 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. o formă de înregistrare in conditiile legii in tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in nici una din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului. Modalităţi de îndeplinire : copie dupa certificatul ORC nu mai veche de 30 de zile de la data ofertei; certificat de atestare fiscala. 3. CRITERII DE ATRIBUIRE Criteriul de atribuire: pretul cel mai mic Acest criteriu asigura cea mai buna utilizare a fondurilor aflate la dispozitia autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 4. PREZENTAREA OFERTEI Ofertantii vor intocmi propunerea tehnica astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii corespondentei acesteia cu cerintele prevazute in restul de executat. Astfel, Propunerea tehnica va respecta conţinutul prezentat în continuare, astfel încât să se demonstreze această corespondenţă. Ofertanţii care participă la achizitia directa ,inteleg sa ofere numai servicii care sa indeplineasca cerintele minime specificate in prezentul restul de executat. Obiectul contractului constă in lucrari aferente investitiei „ Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba . Contractul de servicii cuprinde următoarele activităţi: Executantul se obligă să execute, să finalizeze - lucrările aferente investitiei „Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba ”, conform caietului de sarcini şi ofertei tehnico-financiare prezentate, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract. - Documentele contractului sunt: a) propunerea tehnică b) propunerea financiară; c) actul care dovedeste constituirea garanţiei de buna execuţie; d) graficul de execuţie al lucrărilor; 1. CONDIŢII REFERITOARE LA CONTRACT Garanţia de bună execuţie se va constitui de către Contractant in termen de 5 zile de la data semnării contractului de servicii. Valoarea garanţiei de buna executie este de 10% (5% PENTRU IMM ) din valoarea contractului fără TVA. Modul de constituire, condiţiile de reţinere şi de restituire ale garanţiei de bună execuţie sunt cele prevăzute la articolele 40, 41 şi 42 din HG nr. 395/2016. Condiţiile contractuale raportate la modelul de contract propus de către Autoritatea Contractantă, asumate de către ofertant vor fi anexate ofertei. 2. CONDIŢII DE PARTICIPARE Pentru a putea participa la achizitia directa, ofertanţii trebuie să dovedească: neîncadrarea în motivele de excludere prevăzute la Articolele 164, 165, 167, 59 şi 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. o formă de înregistrare in conditiile legii in tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in nici una din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului. Modalităţi de îndeplinire : copie dupa certificatul ORC nu mai veche de 30 de zile de la data ofertei; certificat de atestare ficala. 3. CRITERII DE ATRIBUIRE Criteriul de atribuire: pretul cel mai mic Acest criteriu asigura cea mai buna utilizare a fondurilor aflate la dispozitia autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 4. PREZENTAREA OFERTEI Ofertantii vor intocmi propunerea tehnica astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii corespondentei acesteia cu cerintele prevazute in restul de executat. Astfel, Propunerea tehnica va respecta conţinutul prezentat în continuare, astfel încât să se demonstreze această corespondenţă. Ofertanţii care participă la achizitia directa ,inteleg sa ofere numai servicii care sa indeplineasca cerintele minime specificate in prezentul restul de executat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie lucrarii aferente investitiei „ Amenajarea sediului nou al Primariei comunei Metes, Comuna Metes, Judetul Alba 02.11.18
Lucrările aferente investitiei "Modernizare Drum Vicinal Calea Ivascanilor" , Comuna Metes, Judetul Alba ”, 10.12.18
Achizitie servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor la obiectivul de investiţii "Modernizare drum vicinal Calea Ivascanilor” in comuna Metes, localitatea Ampoita, jud Alba. 06.06.18
"Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a clădirii aministrative-servicii sociale în oraş Zlatna, judeţ Alba"  
Execuţia lucrărilor de construcţie /modernizare/ renovare grădiniţă, în localitatea Vinţu de Jos în cadrul proiectului “Modernizare Grădiniţă în localitatea Vinţu de Jos, Comuna Vinţu de Jos, Judeţul Alba"  
Servicii elaborare documentaţii tehnice aferente obiectivului de investiţii pentru obiectivul de investiţii "Dezvoltarea Infrastructurii turistice în Oraşul Zlatna – Amenajarea domeniului schiabil, judeţul Alba''  
Servicii de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", Componenta A "Centrul Cultural Multifuncţional, oraş Zlatna, jud. Alba"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare varaianta ocolitoare DC 78"  
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentaţiilor tehnico-economice faza PT+DE+DTAC, asistenţă tehnică şi verificarea tehnică pe specialităţi a proiectului pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor B2, S9, 9, 10, 25 din oraşul Zlatna"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna"