Obiectul contractului consata in lucrari de modernizare a 37 de strazi din municipiul Dej avand urmatorele caracteristici tehnice ale investitiei:
- lungime- 11228 km
- latime carosabil- 3.00-7.00 m
- latime trotuare- 0.5-3.5m
- sistem de scurgere a apelor pluviale; canalizare pluviala, santuri si rigole pereate, rigole carosabile, podete
Valoarea estimata a contractului de executie lucrari este de 24.425.118,7...
Obiectul contractului consata in lucrari de modernizare a 37 de strazi din municipiul Dej avand urmatorele caracteristici tehnice ale investitiei:
- lungime- 11228 km
- latime carosabil- 3.00-7.00 m
- latime trotuare- 0.5-3.5m
- sistem de scurgere a apelor pluviale; canalizare pluviala, santuri si rigole pereate, rigole carosabile, podete
Valoarea estimata a contractului de executie lucrari este de 24.425.118,75 lei, fără TVA.
Clauză suspensivă:
“Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, se poate solicita prelungirea valabilitatii oferte declarate castigatoare, daca ofertantul nu este deacord cu prelungirea ofertei atunci procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 20 zile, iar autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
La solicitarile de clarificare venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta is rezerva dreptul de a nu formula raspuns.