Feedback
I.D.: 74869544

Achizitie lucrari: Modernizare strazi in municipiul Dej 37 strazi

Data publicarii
05.11.22 Exista 65.163 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
19.12.22
Pretul estimativ:
24.425.118,75 RON - 24.425.118,75 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.11.22 Publicat la 25.11.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului consata in lucrari de modernizare a 37 de strazi din municipiul Dej avand urmatorele caracteristici tehnice ale investitiei: - lungime- 11228 km - latime carosabil- 3.00-7.00 m - latime trotuare- 0.5-3.5m - sistem de scurgere a apelor pluviale; canalizare pluviala, santuri si rigole pereate, rigole carosabile, podete Valoarea estimata a contractului de executie lucrari este de 24.425.118,7...
Obiectul contractului consata in lucrari de modernizare a 37 de strazi din municipiul Dej avand urmatorele caracteristici tehnice ale investitiei: - lungime- 11228 km - latime carosabil- 3.00-7.00 m - latime trotuare- 0.5-3.5m - sistem de scurgere a apelor pluviale; canalizare pluviala, santuri si rigole pereate, rigole carosabile, podete Valoarea estimata a contractului de executie lucrari este de 24.425.118,75 lei, fără TVA. Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, se poate solicita prelungirea valabilitatii oferte declarate castigatoare, daca ofertantul nu este deacord cu prelungirea ofertei atunci procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 20 zile, iar autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. La solicitarile de clarificare venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta is rezerva dreptul de a nu formula raspuns.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie lucrari: Modernizare strazi in municipiul Dej 37 strazi  
Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si semnalizare pe drumurile aflate in administrarea D.R.D.P. CLUJ 31.03.21
Echipamente de laborator – 3 loturi – Proiect PANDOMIC 21.12.23
SERVICIU ÎNTOCMIRE STUDIU DE FEZABILITATE PRIVIND REALIZARE COMPLEX MUZEAL PENTRU MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE AL TRANSILVANIEI 25.02.22
Executie lucrari "REST EXECUTIE - MODERNIZARE DRUMURI IN COMUNA FELEACU, SATELE GHEORGHIENI SI VALCELE, JUDETUL CLUJ" – LOT 1-Gheorghieni 1 si LOT 2-Valcele 1 03.10.22
Executie lucrari "REST EXECUTIE - MODERNIZARE DRUMURI IN COMUNA FELEACU, SATELE GHEORGHIENI SI VALCELE, JUDETUL CLUJ" – LOT 1-Gheorghieni 1 si LOT 2-Valcele 1 03.10.22
“Consumabile medicale: Echipamente de Protecţie şi Îngrijire pacienţi"din cadrul proiectului Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca,Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 04.01.21
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 21.12.20
Echipament Medical - Sistem automat de biologie moleculara care include pregatirea si analiza probelor pentru testare cantitativa si calitativa a acidului nucleic folosind tehnologia PCR in timp real- detectie ARN 2019-nCoV din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 11.12.20
Materiale de Protecţie din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 09.12.20