Feedback
I.D.: 75378934

Achizitie lucrari de aplicare a marcajelor termoplastice in municipiul Craiova

Data publicarii
18.11.22 Exista 72.166 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233221-4
Pretul estimativ:
3.361.056,00 RON - 3.361.056,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrarile de aplicare a marcajelor termoplastice in mun.Craiova se vor executa conform Caietului de sarcini nr. 53434/ 17.03.2022Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 53434/ 17.03.2022:- Cantitate minimă acord cadru: 10.500 mp - Cantitate maximă acord cadru: 11.600 mp Estimări ale cantitatilor minime şi maxime ...
Lucrarile de aplicare a marcajelor termoplastice in mun.Craiova se vor executa conform Caietului de sarcini nr. 53434/ 17.03.2022Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 53434/ 17.03.2022:- Cantitate minimă acord cadru: 10.500 mp - Cantitate maximă acord cadru: 11.600 mp Estimări ale cantitatilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 53434/ 17.03.2022:- Cantitate minimă contract subsecvent: 1.310 mp - Cantitate maximă contract subsecvent: 1.450 mp Modificarea Acordului-cadru, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.Modificarea Acordului-cadru in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.Note:-Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi ale autorităţii contractante. -Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele. -Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Craiova"  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
"Achizitie lucrari de aplicare a marcajelor termoplastice in municipiul CRAIOVA"  
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă  
Servicii de evaluare bunuri mobile şi imobile aparţinând domeniului public/privat al municipiului Craiova  
Achiziţie gard împrejmuire zone verzi: - Lotul 1 Gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi; - Lotul 2 Gard ornamental pentru împrejmuire zone verzi  
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness  
Modernizare şi reabilitare străzi, trotuare şi alei din Municipiul Craiova" (P.T. si D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie): Lot 1 - Nord, Lot 2 - Sud  
"Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre