Feedback
I.D.: 70566411

Achizitie lucrari constructii si instalatii, asigurare utilitati si organizare de santier- Strada Castelului, pentru proiectul "Sprijinirea regenerarii municipiului Hunedoara- prin revitalizarea comunitatii

Data publicarii
28.06.22 Exista 120.424 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7
Termenul limita pentru depunere:
18.07.22
Pretul estimativ:
456.010,22 RON - 456.010,22 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.06.22 Publicat la 11.07.22
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste incheierea unui contract de Achiziţie lucrări construcţii şi instalaţii, asigurare utilităţi şi organizare de şantier –Strada Castelului, pentru proiectul "Sprijinirea regenerării municipiului Hunedoara - prin revitalizarea comunităţii", situat in municipiul Hunedoara strada Castelului. Valoarea estimata a achizitiei este: 456.010,22 lei fara TVA din care: Cheltuieli pentru investitia de baza 411.010,22 lei...
Se doreste incheierea unui contract de Achiziţie lucrări construcţii şi instalaţii, asigurare utilităţi şi organizare de şantier –Strada Castelului, pentru proiectul "Sprijinirea regenerării municipiului Hunedoara - prin revitalizarea comunităţii", situat in municipiul Hunedoara strada Castelului. Valoarea estimata a achizitiei este: 456.010,22 lei fara TVA din care: Cheltuieli pentru investitia de baza 411.010,22 lei fara TVA; Organizare de santier 45.000,00 lei fara TVA Termenul de executie a lucrărilor este de 12 luni, iar executia efectiva a lucrarilor va incepe de la data ordinului de începere a lucrărilor . Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate se poate realiza fara organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu art 221 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari /informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare la nivelul PT si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul ,,SPRIJINIREA REGENERARII MUNICIPIULUI HUNEDOARA PRIN REVITALIZAREA COMUNITATII" - Strada Castelului 25.02.21
Servicii de proiectare la nivelul PT si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul ,,SPRIJINIREA REGENERARII MUNICIPIULUI HUNEDOARA PRIN REVITALIZAREA COMUNITATII" - Centru de Tineret 17.02.21
Servicii de proiectare la nivelul PT si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul ,,SPRIJINIREA REGENERARII MUNICIPIULUI HUNEDOARA PRIN REVITALIZAREA COMUNITATII" - Reabilitare Albie rau Cerna 27.01.21
Achizitie lucrari constructii si instalatii, amenajarea terenului , asigurare utilitati , organizare de santier si achizitie dotari - Albie Rau Cerna pentru proiectul "Sprijinirea regenerarii municipiului Hunedoara- prin revitalizarea comunitatii 26.09.22
Achizitie lucrari constructii si instalatii, amenajarea terenului , asigurare utilitati , organizare de santier si achizitie dotari - Albie Rau Cerna pentru proiectul "Sprijinirea regenerarii municipiului Hunedoara- prin revitalizarea comunitatii 26.09.22
Achizitie lucrari constructii si instalatii, amenajarea terenului, asigurare utilitati si organizare de santier, echipamente cu montaj si montajul acestora si achizitie dotari, pentru proiectul "Sprijinirea regenerarii municipiului Hunedoara prin revitalizarea comunitatii "- 2 loturi 14.03.23
Reabilitare Scoala Gimnaziala nr 1 Hunedoara, Corp B, strada Prutului nr 9, municipiul Hunedoara 12.07.18
Achizitie lucrari constructii si instalatii, amenajare pentru protectia mediului, asigurare utilitati si organizare de santier, echipamente cu montaj si montajul acestora si achizitie dotari, pentru proiectul "Revitalizarea Centrului Istoric al municipiului Hunedoara- 2 loturi 23.02.23
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 89 lot 1-2, respectiv: LOT 1 - Sala de educatie fizica scolara, Scoala Gimnaziala I.G. Duca, str. St. O. Iosif nr. 4, municipiul Petrosani, judetul Hunedoara si LOT 2 - Sala de educatie fizica scolara, comuna Sancel, sat Sancel, str. M. Eminescu nr. 27, judetul Alba 20.08.20
Servicii de proiectare la nivelul PT si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul ,,SPRIJINIREA REGENERARII MUNICIPIULUI HUNEDOARA PRIN REVITALIZAREA COMUNITATII" - Strada Castelului