Feedback
I.D.: 72570365

Achizitie lucrari constructii si instalatii, amenajarea terenului , asigurare utilitati , organizare de santier si achizitie dotari - Albie Rau Cerna pentru proiectul "Sprijinirea regenerarii municipiului Hunedoara- prin revitalizarea comunitatii

Data publicarii
30.08.22 Exista 42.909 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7 39300000-5
Termenul limita pentru depunere:
26.09.22
Pretul estimativ:
4.089.516,34 RON - 4.089.516,34 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 30.08.22 Publicat la 14.09.22 Publicat la 15.09.22
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste incheierea unui contract de Achiziţie lucrări construcţii şi instalaţii, amenajarea terenului, asigurare utilităţi şi organizare de şantier –Albie Rau Cerna, pentru proiectul "Sprijinirea regenerării municipiului Hunedoara - prin revitalizarea comunităţii", situat in municipiul Hunedoara Valoarea estimata a achizitiei este: 4.089.516,34 lei fara TVA din care: Cheltuieli pentru investitia de baza ...
Se doreste incheierea unui contract de Achiziţie lucrări construcţii şi instalaţii, amenajarea terenului, asigurare utilităţi şi organizare de şantier –Albie Rau Cerna, pentru proiectul "Sprijinirea regenerării municipiului Hunedoara - prin revitalizarea comunităţii", situat in municipiul Hunedoara Valoarea estimata a achizitiei este: 4.089.516,34 lei fara TVA din care: Cheltuieli pentru investitia de baza 4.013.003,69 lei fara TVA; Montaj utilaje,echipamente tehnologice si functionale : 3.465,00 lei fara TVA; Dotari : 22.680,00 lei fara TVA; Organizare de santier 35.787,60 lei fara TVA; Bransament electric 14.580,05 lei fara TVA Termenul de executie a lucrărilor este de 12 luni, iar executia efectiva a lucrarilor va incepe de la data ordinului de începere a lucrărilor . Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate se poate realiza fara organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu art 221 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari /informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie lucrari constructii si instalatii, amenajarea terenului , asigurare utilitati , organizare de santier si achizitie dotari - Albie Rau Cerna pentru proiectul "Sprijinirea regenerarii municipiului Hunedoara- prin revitalizarea comunitatii 26.09.22
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului , execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii pentru proiectul "Eficientizarea energetică a clădirilor rezidenţiale din Municipiul Hunedoara – Etapa 3" - C5-A2-8 03.10.23
Achizitie lucrari constructii si instalatii, asigurare utilitati si organizare de santier- Strada Castelului, pentru proiectul "Sprijinirea regenerarii municipiului Hunedoara- prin revitalizarea comunitatii 18.07.22
Achiziţia contractului de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului, execuţia de lucrări pentru proiectul “Eficientizarea energetică a clădirii aflată în proprietatea publică a municipiului Hunedoara, B-dul Corvin, nr.14" 06.09.23
Reabilitare Scoala Gimnaziala nr 1 Hunedoara, Corp B, strada Prutului nr 9, municipiul Hunedoara 12.07.18
Executia lucrarilor pentru obiectivele de investitii Pachet 213 lot 1-2, respectiv: LOT 1 – "Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din sat Vaculesti, comuna ,Vaculesti judetul Botosani" LOT 2 –"Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural, sat Silvasu de Jos, nr. 4, oras Hateg, judetul Hunedoara" 22.01.21
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari, dotari-utilaje, echipamente tehnologice cu montaj pentru proiectul "Reabilitarea cladirilor publice din municipiul Hunedoara pentru cresterea eficientei energetice –Primaria Municipiului Hunedoara" 18.04.19
Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii: “Amenajare clădire pentru muzeul Dinozaurilor din Transilvania, satul Tustea, comuna General Berthelot, judeţul Hunedoara" 29.08.22
Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii din Subprogramul “Sali de cinema": “Reabilitare, modernizare si dotare Cinematograf Dacia, str. Tudor Vladimirescu nr. 3, oras Hateg, judetul Hunedoara" 09.05.22
Proiectare - faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: "Proiect Tip - Construire cresa mica, str. Tineretului, nr. 43, municipiul Lupeni, judetul Hunedoara" 03.11.22