Feedback
I.D.: 69783820

Achizitie lot nr. 1- Sistem integrat de securitate pentru Unitatea Militară 02605 Bucureşti – cazarma 1 Constanţa si lot nr. 2- Sistem integrat de securitate pentru Unitatea Militară 02605 Bucureşti – cazarma 2 Ploieşti

Data publicarii
03.06.22 Exista 986.217 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35121000-8
Termenul limita pentru depunere:
11.07.22
Pretul estimativ:
3.781.512,60 RON - 3.781.512,60 RON
Documente participare:
  1. Instructiuni pentru ofertanti SIS.pdf
  2. Model contract SIS.pdf
  3. Modele documente si formulare Etapa I si II.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Încheierea unor contracte de furnizare care are ca obiect principal furnizarea de produse şi, cu titlu accesoriu, operaţiuni / lucrări de instalare şi punere în funcţiune conform cerinţelor din caietele de sarcini. Sistemul integrat de securitate (SIS) are rolul de ridicare a nivelului de securizare a obiectivului militar şi are în compunere următoarele subsisteme: a) subsistem de detecţie perimetrală (SDP); b) subsis...
Încheierea unor contracte de furnizare care are ca obiect principal furnizarea de produse şi, cu titlu accesoriu, operaţiuni / lucrări de instalare şi punere în funcţiune conform cerinţelor din caietele de sarcini. Sistemul integrat de securitate (SIS) are rolul de ridicare a nivelului de securizare a obiectivului militar şi are în compunere următoarele subsisteme: a) subsistem de detecţie perimetrală (SDP); b) subsistem de control acces (SCA); c) subsistem de supraveghere cu camera video de televiziune cu circuit închis (STVCI); d) subsistem de detecţie si alarmare la efracţie (SDAE); e) subsistem de detecţie si alarmare la incendiu (SDAI); f) subsistem de comunicaţii şi informatică (SCI); g) dispecerat (D) şi puncte de monitorizare (PM); h) subsistem de electroalimentare (SE). Detalii privind componenţa sistemului existent şi modul de funcţionare al acestuia vor fi puse la dispoziţia operatorilor economici calificaţi şi selectaţi pentru a participa la etapa a II-a Elaborarea ofertei, respectiv la sediul beneficiarului prin efectuarea de vizite de documentare în amplasament. Având în vedere nivelul maxim de secretizare, respectiv SECRET, al informaţiilor cuprinse/vehiculate pe parcursul desfăşurării procedurii/derulării contractului, la procedura de atribuire pot participa operatori economici înregistraţi în România sau în ţări cu care România are semnate şi ratificate/aprobate acorduri/înţelegeri la nivel guvernamental sau departamental privind protecţia reciprocă a informaţiilor clasificate, corespunzător cel puţin nivelului SECRET (inclusiv cele militare/din domeniul apărării), denumite în continuare tratate de securitate. Etapa I – Calificarea şi selectarea candidaţilor se va efectua în mai multe faze, după cum urmează: Faza 1 - Analizarea documentelor de calificare. În această fază vor participa toţi candidaţii înscrişi în competiţie; Faza 2 – Derularea procesului de emitere a ASI/recunoaştere DS efectuate de ORNISS concomitent cu derularea fazei 1. În această fază vor fi sistate procedurile de emitere ASI/recunoaştere DS pentru operatorii economici notificaţi la faza 1; Faza 3 - Eliberarea ASI/recunoaşterea DS de către ORNISS, operatorilor economici care au participat la faza a 2-a; Faza 4 – Verificarea finală de către comisia de evaluare a documentelor de calificare depuse de operatorii economic care au obţinut ASI/li s-au recunoscut DS, precum şi comunicarea rezultatului etapei de calificare şi selectare a candidaţilor. După publicarea anunţului de participare operatorii economici pot adresa solicitări de clarificări. Răspunsurile la solicitările de clarificări se realizează în conformitate cu art. 69-70 din OUG 114/ 2011. Termenul limită până la care se pot solicita clarificări sau informaţii în legătură cu documentaţia de atribuire: 9 (nouă) zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări ale operatorilor economici/informaţiilor suplimentare cu cel puţin 6 (şase) zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu