Feedback
I.D.: 43959003

Achizitie Lemne de Foc

Data publicarii
09.09.19 Exista 122.476 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03413000-8
Pretul estimativ:
12.190,50 RON - 12.190,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
DESCRIERE Obiectul achizitiei consta in a 70 metri steri (42 metri cubi) de lemne de foc în vederea asigurarii confortului termic in sediul primariei comunei Hidiselul de Sus in perioada rece a anului 2019 – 2020. CALENDAR - Initierea procedurii de cumparare directa şi incarcarea documentaţiei de atribuire in cadrul platformei S.I.C.A.P. - 27.08.2019 - Termenul limită de solicitare a clarificărilor 29.08.2019. - Termenul li...
DESCRIERE Obiectul achizitiei consta in a 70 metri steri (42 metri cubi) de lemne de foc în vederea asigurarii confortului termic in sediul primariei comunei Hidiselul de Sus in perioada rece a anului 2019 – 2020. CALENDAR - Initierea procedurii de cumparare directa şi incarcarea documentaţiei de atribuire in cadrul platformei S.I.C.A.P. - 27.08.2019 - Termenul limită de solicitare a clarificărilor 29.08.2019. - Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificări de către autoritatea contractantă este 30.08.2019 - Termen limită pentru primirea documentelor solicitate prin documentatia de atribuire pe adresa de e-mail primaria.hidiseludesus@cjbihor.ro este 02.09.2019, ora 12:00 - Data finalizării evaluării ofertelor este 02.09.2019, ora 14:00. - In cazul in care oferta este considerata conforma documentatiei de atribuire, procedura de cumparare directa va fi finalizata. In caz contrar aceasta va fi respinsa. - In cazul respungerii, procedura va fi reluata ulterior. - In cazul admiterii ofertei, se va trece la intocmirea contractului de servicii, urmand ca ofertantul sa fie convocat pentru transmiterea documentelor ofertei in original si semnarea contractului. MODUL DE PREZENTARE A OFERTEI Oferta financiara, impreuna cu documentele solicitate in documentatia de atribuire anexata va fi transmisa la adresa de e-mail: primaria.hidiseludesus@cjbihor.ro, pentru a putea fi analizata si evaluata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu