Feedback
I.D.: 65122935

Achizitie laptopuri

Data publicarii
14.01.22 Exista 818.010 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30210000-4
Termenul limita pentru depunere:
22.02.22
Pretul estimativ:
1.138.923,50 RON - 1.138.923,50 RON
Documente participare:
  1. Model contract.doc
  2. Formulare revizia 3.docx
  3. FisaDate_DF1135231.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia a 374 (buc) laptopuri conform specificaţiilor tehnice din Caietul de sarcini, care vor avea prevăzute ca operaţiune cu titlu de accesoriu gratuit, accesul la internet minim 24 luni de la achiziţionarea acestora, pentru o facilă utilizare din partea grupului ţintă, respectiv pentru 374 laptopuri ce vor fi distribuite studenţilor care îndeplinesc criteriile pentru a beneficia de burse sociale si burse sociale ocazio...
Achizitia a 374 (buc) laptopuri conform specificaţiilor tehnice din Caietul de sarcini, care vor avea prevăzute ca operaţiune cu titlu de accesoriu gratuit, accesul la internet minim 24 luni de la achiziţionarea acestora, pentru o facilă utilizare din partea grupului ţintă, respectiv pentru 374 laptopuri ce vor fi distribuite studenţilor care îndeplinesc criteriile pentru a beneficia de burse sociale si burse sociale ocazionale în vederea facilitării participării acestora la cursurile on-line. Operaţiunea cu titlu de accesoriu gratuit, de acces la internet minim 24 luni de la achiziţionarea acestora, va fi asigurata de catre furnizor prin abonament lunar la internet pentru o perioada de minimum 24 de luni. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a-11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor" Termen de raspuns autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11- a zi; Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18. Durata prezentului Contract începe de la data intrării în vigoare şi se finalizează la data îndeplinirii obligaţiilor contractuale în sarcina Părţilor. Contractul intră în vigoare la data semnării acestuia de către ambele părţi. Furnizarea (livrarea) produselor aferente contractului va începe de la data semnării contractului de către ambele părţi şi va dura maxim 60 zile calendaristice sau, după caz, până la data îndeplinirii obligaţiilor contractuale în sarcina părţilor. La data furnizarii produselor se va incheia un proces verbal de livrare al produselor. In termen de 5 zile lucratoare de la livrarea produselor autoritatea contractanta va intocmi Proces-Verbal de Recepţie a Produselor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Mobilier camere camine studentesti 22.03.22
"Achiziţie dispositive de purificare a aerului de tipul nebulizatoarelor, lampilor UV-C si echipamente de scanare faciala a temperaturii" 07.06.22
Echipamente informatice: Computere de birou - sistem PC All in One şi Computere portabile - Laptop  
Computere de birou sistem PC All in One (inclusiv software pentru sistem de operare) – 21 buc.  
Furnizare autoturisme  
Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare 27.05.22
Furnizare autoturism  
Achizitie de Laptopuri - Lot 1, Lot 2, Lot 3  
Lot 1 – "Verificarea"CE"a subsistemelor structurale: Infrastructură, Energie şi Control – Comandă şi Semnalizare terestră, modernizate în cadrul proiectului de reabilitare a tronsonului Frontieră - Curtici - Km 614, în vederea obţinerii Autorizaţiilor de punere în funcţiune în conformitate cu cerinţele privind interoperabilitatea prevăzute în HG nr. 108/2020" Lot 2 – "Verificarea"CE"a subsistemelor structurale: Infrastructură, Energie şi Control – Comandă şi Semnalizare terestră, modernizate în cadrul proiectelor de reabilitare a tronsonului Km 614 – Simeria, în vederea obţinerii Autorizaţiilor de punere în funcţiune în conformitate cu cerinţele privind interoperabilitatea prevăzute în HG nr. 108/2020" Lot 3 – "Verificarea"CE"a subsistemelor structurale: Infrastructură, Energie şi Control – Comandă şi Semnalizare terestră, modernizate în cadrul proiectelor de reabilitare a tronsonului Sighişoara – Simeria, în vederea obţinerii Autorizaţiilor de punere în funcţiune în conformitate cu c 08.03.21
achizitia de mobilier birou 06.11.17