Feedback
I.D.: 8729105

Achizitie imprimate la comanda, formulare tipizate.

Data publicarii
03.08.15 Exista 128.776 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22458000-5
Termenul limita pentru depunere:
06.08.15
Pretul estimativ:
950,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea contractului: Primaria Municipiului Onesti, cu sediul in localitatea Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, judet Bacau, cod de identificare fiscala 4353250, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa in conformitate cu prevederile art. 19 din OUG nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu mod...
Descrierea contractului: Primaria Municipiului Onesti, cu sediul in localitatea Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, judet Bacau, cod de identificare fiscala 4353250, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa in conformitate cu prevederile art. 19 din OUG nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, 5000 buletine pentru utilizare internet (70 mm/150 mm), conform model anexat, 4000 buletine de cerere pentru sala de lectura(70 mm/ 150 mm),conform model anexat ?i 300 formulare tipizate- „Fise de identificare a factorilor de risc profesional“, coinform model din Anexa nr. 3 la HG nr. 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor. Fata de cele precizate, va rugam sa ne transmiteti oferta dvs. de pret care trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii: 1)Datele de identificare ale societatii (CUI, adresa, nr. de inmatriculare, cont TREZORERIE); 2) Pretul unitar fara TVA al produselor; 3 )Daca societatea este platitoare de TVA ; 4) Perioada de livrare a produselor solicitate, de la data transmiterii comenzii; 5) Conditiile / termen de plata; 6) Valabilitatea ofertei; 7) Datele de contact ale persoanei din cadrul unitatii dvs. desemnata a se implica in relatia cu Primaria Municipiului Onesti. Data limita pentru depunerea ofertei este: 06.08.2015, prin urmatoarele modalitati: e-mail: aprovizionare@onesti.ro; fax: 0234/313911 sau registratura Primariei Onesti cu mentiunea Pentru Serv. Tehnic Gospodarie Aprovizionare Materiale . Oferta de pret va include costul transportului pana la sediul autoritatii contractante. Ofertantii interesati vor posta pe SEAP-in vederea demararii achizitiei - produsele pe care le ofera si in scopul identificarii acestora, vor transmite la adresa de email aprovizionare@onesti.ro pana la data de 06.08.2015 denumirea sub care au postat produsele in catalogul electronic.Oferta va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de valabilitate a ei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu