Feedback
I.D.: 52231335

Achizitie Imprimanta Multifunctionala

Data publicarii
04.12.20 Exista 146.653 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8
Termenul limita pentru depunere:
11.12.20
Pretul estimativ:
12.000,00 RON - 12.000,00 RON
Documente participare:
  1. ANUNT SEAP MULTIFUNCTIONALA.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Agentia pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului Craiova, cu sediul în str. Stefan cel Mare, nr.93, Craiova, jud Dolj, România, intenţionează să achiziţioneze o imprimantă multifuncţională, în conformitate cu prevederile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare si HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodol...
Agentia pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului Craiova, cu sediul în str. Stefan cel Mare, nr.93, Craiova, jud Dolj, România, intenţionează să achiziţioneze o imprimantă multifuncţională, în conformitate cu prevederile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare si HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare în cadrul proiectului Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER, care este depus în cadrul Programului Operaţional Competitivitate, Axa prioritară 3 - Sprijinirea IMM-urilor ca reacţie la pandemia COVID -19. Obiectul achiziţiei: Achiziţia unei imprimante multifuncţională, conform specificaţiilor tehnice din Anexa nr.1.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER", finanţat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate, Cod proiect 141523 18.01.21
Achiziţionarea de telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 1414523 14.01.21
Achiziţionarea de telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 1414523  
Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER", finanţat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate, Cod proiect 141523  
Achizitie produse - multifunctionala A3 laser color si multifunctionala A4 laser monocrom 27.08.18
Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie/incendiu/control acces la TVCI/incendiu si intervenţie rapidă aflate in folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova (respectiv Judetul Olt si Judetul Gorj), pentru o perioada de 24 luni, dupa cum urmeaza: Lot 1: Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie/incendiu/control acces la TVCI/incendiu si intervenţie rapidă aflate în folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova pentru Judetul Olt (respectiv Serviciile de Trezorerie si Contabilitate Publica Caracal, Bals si Corabia); Lot 2: Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie si TVCI aflate în folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova pentru Judetul Gorj (respectiv Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publică Motru).  
"Dotarea cabinetelor de asistenta ambulatorie din cadrul Spitalului Clinic Municipal Filantropia Craiova si infiintarea de noi specialitati/cabinete de asistenta medicala ambulatorie" – Pachet Aparatură medicală  
Achiziţie dotări/echipamente pentru proiectul – "Măsuri de reducere a riscului de infecţii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Municipal “Filantropia": -Lot 1-Dotări/Echipamente medicale; -Lot 2-Echipamente dezinfecţie şi igienizare; -Lot 3- Echipamente de măsurare şi testare; - Lot 4- Aparatură medicală laborator; -Lot 5- Mobilier medical; - Lot 6- Echipamente IT"  
Achiziţie servicii de proiectare (ET +AE+DALI + studiu luminotehnic + studiu topografic şi orice alt studiu necesar întocmirii documentaţiei de proiectare + documentaţii avize şi acorduri) pentru proiectul “Creşterea accesului la educaţie prin îmbunătăţirea infrastructurii unităţilor de învăţământ din municipiul Craiova – Grădiniţa cu program prelungit Phoenix”  
Achiziţie servicii de proiectare (ET +AE+DALI + studiu luminotehnic + studiu topografic şi orice alt studiu necesar întocmirii documentaţiei de proiectare + documentaţii avize şi acorduri) pentru proiectul “Creşterea accesului la educaţie prin îmbunătăţirea infrastructurii unităţilor de învăţământ din municipiul Craiova – Grădiniţa cu program prelungit Ion Creangă”