Feedback
I.D.: 21798231

Achizitie Hard disk-uri externe 2 buc. HDD Extern 3.5

Data publicarii
16.08.17 Exista 1.012.584 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233132-5
Termenul limita pentru depunere:
18.08.17
Pretul estimativ:
1.529,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Specificatiile tehnice reprezinta ansamblul cerin?elor obligatorii, pe baza carora se întocme?te propunerea tehnica ?i financiara de catre un operator economic. 2. Cerin?ele impuse prin caietul de sarcini sunt minimale. Neîndeplinirea acestora duce la descalificarea ofertantului. 3. Oferta tehnica va fi înso?ita de specifica?iile tehnice, emise de producator, pentru produsele ofertate. 4. Obiectul procedurii de achizi?ie co...
Specificatiile tehnice reprezinta ansamblul cerin?elor obligatorii, pe baza carora se întocme?te propunerea tehnica ?i financiara de catre un operator economic. 2. Cerin?ele impuse prin caietul de sarcini sunt minimale. Neîndeplinirea acestora duce la descalificarea ofertantului. 3. Oferta tehnica va fi înso?ita de specifica?iile tehnice, emise de producator, pentru produsele ofertate. 4. Obiectul procedurii de achizi?ie consta în furnizarea a 2 buc. HDD Extern 3,5 cu o valoare estimata per bucata de 764.70 lei + TVA. 5. Valabilitatea ofertei: minim 60 zile dupa data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. 6. Produsele livrate vor fi noi. Nu se accepta echipamente remanufacturate si/sau care au în componenta elemente care au fost folosite anterior. II. Conditii si termene de livrare 1. Livrarea produselor se va face în maximum 30 zile de la semnarea contractului/comenzii de furnizare de catre ambele parti la sediul MAI din Bucuresti, str. Leaota nr. 2A, sector 6, în zile lucratoare, în intervalul orar 08:00–16:00. 2. Transportul si manipularea produselor vor fi asigurate de catre furnizor, pe cheltuiala sa, pâna la sediul achizitorului ( franco depozit). 3. Produsele livrate vor fi însotite de factura fiscala (emisa cu cel mult 24 ore înainte de data livrarii), aviz de însotire a marfii, certificat de garantie, certificat de calitate si conformitate. Toate documentele vor fi în original, semnate de furnizor. 4. În vederea asigurarii corespondentei, justificarii si trasabilitatii între reperele mentionate în caietul de sarcini si cele ofertate, denumirea produselor din factura, aviz de însotire a marfii, si din certificatul de garantie va fi aceeasi cu cea din oferta tehnica/financiara a furnizorului. 5. Furnizorul va preciza pe toate documentele de însotire a produselor livrate contractul/comanda în baza caruia s a facut livrarea. 1. Receptia produselor livrate va fi efectuata la sediul achizitorului, în termen de 5 zile lucratoare de la data livrarii produselor. 2. Produsele livrate la care s-au constatat neconformitati, deficiente sau lipsuri vor fi consemnate într-un proces verbal de receptie si vor fi înlocuite de catre furnizor, pe cheltuiala sa, în termen de maxim 2 (doua) zile lucratoare de la data constatarii acestora. 3. Dreptul achizitorului de a inspecta, testa si daca este necesar, de a respinge produsele, nu va fi limitat sau amânat din cauza faptului ca produsele au fost inspectate si testate de furnizor, cu sau fara participarea unui reprezentant al achizitorului, anterior livrarii acestora la destinatia finala.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu