Feedback
I.D.: 86176900

Achizitie furnizare materiale consumabile papetarie si birotica-PROF

Data publicarii
25.08.23 Exista 706.958 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1 30192700-8 31224810-3
Termenul limita pentru depunere:
06.09.23
Pretul estimativ:
137.601,27 RON - 137.601,27 RON
Documente participare:
  1. Caiet_sarcini_aug.pdf
  2. Formulare_papetarie_Prof.docx
  3. Model Contract.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în achiziţionarea de produse de papetărie şi birotică în scopul organizării şi desfăşurării activităţilor beneficiarului la sediul proiectului, necesare asigurării funcţionalităţii şi bunei desfăşurări a activităţii la sediul Proiectului Profesionalizarea carierei didactice – PROF, în care îşi desfăşoară activitatea un număr estimativ de 300 persoane. Termenul limita pana la care operatorii eco...
Obiectul contractului constă în achiziţionarea de produse de papetărie şi birotică în scopul organizării şi desfăşurării activităţilor beneficiarului la sediul proiectului, necesare asigurării funcţionalităţii şi bunei desfăşurări a activităţii la sediul Proiectului Profesionalizarea carierei didactice – PROF, în care îşi desfăşoară activitatea un număr estimativ de 300 persoane. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legaturacu documentatia de atribuire este: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3 a zi inainte determenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor, în masura în care sunt transmise întermenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract furnizare consumabile papetarie si birotica - PROF 01.03.23
Achizitie furnizare materiale consumabile papetarie si birotica-PROF  
Contract furnizare consumabile papetarie si birotica - PROF  
Achizitie furnizare mobilier - PROF 06.02.23
Execuţie lucrări pentru obiectivul "Renovare Energetică a Clădirilor publice C1 şi C4 din administrarea ICDPP Bucureşti" 04.03.24
Execuţie lucrări pentru obiectivul "Renovare Energetică a Clădirilor publice C1 şi C4 din administrarea ICDPP Bucureşti" 04.03.24
Execuţie lucrări pentru obiectivul "Renovare Energetică a Clădirilor publice C1 şi C4 din administrarea ICDPP Bucureşti" 21.05.24
Servicii de proiectare (fazele PAC, PT, DTOE, DDE), asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare, Pavilion Administrativ nr. 45-376-01 din administrarea Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Ilfov" 26.06.23
Servicii de proiectare (fazele PAC, PT, DTOE, DDE), asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare, Pavilion Administrativ nr. 45-376-01 din administrarea Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Ilfov" 26.06.23
Servicii de proiectare (fazele PAC, PT, DTOE, DDE), asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare, Pavilion Administrativ nr. 45-376-01 din administrarea Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Ilfov" 24.07.23