Feedback
I.D.: 28802470

Achizitie furnituri de birou

Data publicarii
11.06.18 Exista 764.146 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1
Termenul limita pentru depunere:
22.06.18
Pretul estimativ:
33.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1016557.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii în compartimentele aparţinând Autorităţii Feroviare Române - AFER este necesară achiziţionarea de furnituri de birou. Lista cu produsele şi cantităţile ce urmează a fi achiziţionate este disponibilă în format electronic pe SEAP Ofertanţilor li se solicită să depună o mostră-produs (o bucată/set pentru fiecare poziţie de produs solicitat) o dată cu înaintarea ofertei. Most...
Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii în compartimentele aparţinând Autorităţii Feroviare Române - AFER este necesară achiziţionarea de furnituri de birou. Lista cu produsele şi cantităţile ce urmează a fi achiziţionate este disponibilă în format electronic pe SEAP Ofertanţilor li se solicită să depună o mostră-produs (o bucată/set pentru fiecare poziţie de produs solicitat) o dată cu înaintarea ofertei. Mostrele prezentate sunt gratuite, autoritatea contractantă nu va achita contravaloarea acestora. Produsele reprezentând mostrele solicitate vor fi identificate cu o etichetă ştampilată pe care se va menţiona denumirea ofertantului, adresa şi sintagma „Mostră de produs pentru achiziţia de furnituri de birou organizată de Autoritatea Feroviară Română – AFER”. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a respinge ofertele ale căror mostre nu corespund cerinţelor tehnice şi de calitate. Mostrele ofertei câştigătoare vor constitui baza recepţiei produselor ce fac obiectul contractului. Mostrele firmelor necâştigătoare vor fi înapoiate ofertanţilor, la cererea şi pe cheltuiala acestora, în termen de maxim o lună de la efectuarea achiziţiei. Livrarea se va face la sediul autorităţii contractante, în conformitate cu contractul de furnizare. Garanţia acordată de furnizor pentru produsele ofertate va fi de 12 luni din data semnării procesului-verbal de recepţie a produselor. Oferta tehnică şi financiară va fi prezentată în lei fără TVA, detaliată pentru fiecare produs ofertat în parte si total pentru toata comanda. Oferta va fi valabilă 60 de zile. Se va constitui garanţie de bună execuţie 5% din valoarea fără TVA a contractului, după semnarea contractului, înainte de lansarea comenzii de livrare produse, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară ori de o societate de asigurări, care se prezintă în original, sau în contul de garanţii RO18TREZ7015005XXX005986, deschis la Trezoreria Sector 1 Bucureşti. Plata produselor livrate se va face în lei, în contul de Trezorerie al furnizorului, pe baza facturilor emise după semnarea proceselor verbale de recepţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu