Feedback
I.D.: 90286710

Achizitie executie lucrari pentru realizarea proiectului de investitii: “Pista VELO Calea Timisoarei"

Data publicarii
05.12.23 Exista 44.807 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7
Pretul estimativ:
1.780.000,00 RON - 1.780.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul de achizitie publica are ca obiect prestarea lucrarilor de execuţie propriu-zisa. La faza execuţiei lucrărilor, prestatorul are obligaţia de a aplica toată legislaţia in domeniul constructiilor, normativele şi prescripţiile tehnice în vigoare. Pentru realizarea obiectivului de investiţie “ Pistă VELO Calea Timişoarei" in municipiul Drobeta Turnnu Severin" se va parcurge etapa de execuţie: EXECUŢIA LUCRĂRILOR ...
Contractul de achizitie publica are ca obiect prestarea lucrarilor de execuţie propriu-zisa. La faza execuţiei lucrărilor, prestatorul are obligaţia de a aplica toată legislaţia in domeniul constructiilor, normativele şi prescripţiile tehnice în vigoare. Pentru realizarea obiectivului de investiţie “ Pistă VELO Calea Timişoarei" in municipiul Drobeta Turnnu Severin" se va parcurge etapa de execuţie: EXECUŢIA LUCRĂRILOR Inceperea execuţiei lucrărilor se va face în urma finalizării şi recepţionării documentaţiei tehnice verificate, respectiv la predarea amplasamentului şi emiterea ordinului de începere a lucrărilor de către autoritatea contractantă. Executia lucrarilor se face în baza proiectului tehnic verificat şi autorizat conform prevederilor legale. Pentru execuţia lucrărilor se vor utiliza numai materiale agrementate şi certificate în conformitate cu prevederile şi reglementările naţionale în vigoare, precum şi cu legile şi standardele naţionale armonizate cu legislaţia Uniunii Europene. Aceste materiale vor fi în concordanţă cu prevederile H.G. 766/1997 cu modificările şi completările ulterioare, H.G. nr. 668/2017 şi a Legii nr. 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, privind obligativitatea utilizării de materiale agrementate în execuţia lucrărilor şi calităţii în construcţii. Executantul lucrărilor de construcţii are următoarele obligaţii principale: a)sesizarea investitorilor asupra neconformităţilor şi neconcordanţelor constatate în proiecte, în vederea soluţionării; b) începerea execuţiei lucrărilor numai la construcţii autorizate în condiţiile legii şi numai pe bază şi în conformitate cu proiecte verificate de specialişti atestaţi; c) asigurarea nivelului de calitate corespunzător cerinţelor printr-un sistem propriu de calitate conceput şi realizat prin personal propriu, cu responsabili tehnici cu execuţia autorizaţi pe fiecare domeniu de activitate; d) convocarea factorilor care trebuie să participe la verificarea lucrărilor ajunse în faze determinante ale execuţiei şi asigurarea condiţiilor necesare efectuării acestora, în scopul obţinerii acordului de continuare a lucrărilor; e) soluţionarea neconformităţilor, a defectelor şi a neconcordanţelor apărute în fazele de execuţie, numai pe baza soluţiilor stabilite de proiectant cu acordul investitorului; f) utilizarea în execuţia lucrărilor numai a produselor şi a procedeelor prevăzute în proiect, certificate sau pentru care există agremente tehnice, care conduc la realizarea cerinţelor, precum şi gestionarea probelor-martor; înlocuirea produselor şi a procedeelor prevăzute în proiect cu altele care îndeplinesc condiţiile precizate şi numai pe baza soluţiilor stabilite de proiectanţi cu acordul investitorului; g) respectarea proiectelor şi a detaliilor de execuţie pentru realizarea nivelului de calitate corespunzător cerinţelor; h) sesizarea, în termen de 24 de ore, a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C. în cazul producerii unor accidente tehnice în timpul execuţiei lucrărilor; i) supunerea la recepţie numai a construcţiilor care corespund cerinţelor de calitate şi pentru care a predat investitorului documentele necesare întocmirii cărţii tehnice a construcţiei; j) aducerea la îndeplinire, la termenele stabilite, a măsurilor dispuse prin actele de control sau prin documentele de recepţie a lucrărilor de construcţii; k) remedierea, pe propria cheltuială, a defectelor calitative apărute din vina sa, atât în perioada de execuţie, cât şi în perioada de garanţie stabilită potrivit legii; l) readucerea terenurilor ocupate temporar la starea lor iniţială, la terminarea execuţiei lucrărilor; m) stabilirea răspunderilor tuturor participanţilor la procesul de producţie - factori de răspundere, colaboratori, subcontractanţi - în conformitate cu sistemul propriu de asigurare a calităţii adoptat şi cu prevederile legale în vigoare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de servicii pentru proiect tehnic,asistenta tehnica din partea proiectantului,executia de lucrari pentru , Reabilitarea ,modernizarea si echiparea infrastructurii educationale la Scoala Gimnaziala Petre Sergescu, REST DE EXECUTAT. cod SMIS 2014+ :121185  
Lucrari,proiectare si inginerie,asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor SISTEM DE TRAFIC MANAGEMENT in cadrul proiectului: "Creşterea mobilităţii urbane prin modernizarea şi eficientizarea transportului public, reabilitare căi de rulare transport public, inclusiv piste biciclişti si realizare sistem inteligent de trafic management" COD SMIS 128542 09.06.20
Achizitie proiectare, asistenta tehnica proiectant si executie lucrare ,,Crearea pistelor pentru biciclisti ’’ , Cod SMIS 127643 18.05.20
Servicii de asistenţă tehnică pentru execuţia lucrărilor de reparaţii la aducţiunea principală Bistriţa-Tismana  
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Reabilitare baza sportiva Colegiul Tehnic Decebal- sala sport si teren sport, municipiul Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti  
Dirigentie de santier pentru:- Sistemul de trafic management LOT 2 cod SMIS: 128542  
Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică 25.06.24
,,Lucrari de marcaje rutiere longitudinale pe raza Mun. Drobeta Turnu Severin-2016” 10.03.16