Feedback
I.D.: 29099766

Achizitie echipamente/produse IT în cadrul proiectului „P.U.N.G.E.S.T.I.”, cod Mysmis 113886

Data publicarii
22.06.18 Exista 86.162 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Pretul estimativ:
40.336,08 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se vor achizitiona:12 laptopuri, 5 tablete, 7 telefoane mobile, 12 seturi mouse+geanta/rucsac, 12 seturi licente (sistem operare, office si antivirus, cu perioade extinse de utilizare); 1 router wireless;1 HDD extern.Solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare vor putea fi adresate în termenul prevazut în anuntul de participare, raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu 2 zile î...
Se vor achizitiona:12 laptopuri, 5 tablete, 7 telefoane mobile, 12 seturi mouse+geanta/rucsac, 12 seturi licente (sistem operare, office si antivirus, cu perioade extinse de utilizare); 1 router wireless;1 HDD extern.Solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare vor putea fi adresate în termenul prevazut în anuntul de participare, raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu 2 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare in a 2 zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, astfel cum acest termen a fost stabilit in cadrul sectiunii I.1, este de 4 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare de dispozitive electronice tip tabletă cu conexiune la internet pentru 2 ani 21.10.20
Furnizare măşti şi dezinfectanţi 23.10.20
Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office şi Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice în cadrul proiectului "Sistem informatic integrat de e-administraţie pentru îmbunătăţirea accesului populaţiei la servicii electronice şi simplificare administrativă", cod SIPOCA 570/MySMIS 126350, astfel: - LOT 1 –Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office - LOT 2 – Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice. 09.03.21
Extinderea şi reabilitarea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare în UAT-urile Stefan cel Mare, Zapodeni, Delesti, Cozmesti, Osesti, Pungesti si Ivanesti (VS-CL-R07) 21.02.22
Surse, aductiuni, tratari zapodeni, muntenii de sus, tanacu, valeni, feresti, stefan cel mare, balteni, delesti, cozmesti, osesti, pungesti, ivanesti (vs-cl-g03) 26.05.22
Surse, aductiuni, tratari Zapodeni, Muntenii de Sus, Tanacu, Valeni, Feresti, Stefan cel Mare, Balteni, Delesti, Cozmesti, Osesti, Pungesti, Ivanesti (VS-CL-G03) 09.05.22
"Platformă informatică cu componente back-office şi front-office pentru gestionarea electronică a activităţilor aferente furnizării serviciilor pentru care autoritatea locală are responsabilităţi partajate cu alte instituţii locale şi/sau centrale" în cadrul proiectului "Sistem Integrat de e-Administraţie, etapa a II-a: competente partajate", cod SIPOCA 1249 / MySMIS 155098" 02.05.23
"Servicii de consultanţă pentru elaborare studiu privind aspecte legate de corupţie, implementare metodologie de identificare a riscurilor şi vulnerabilităţilor la corupţie şi introducerea unui sistem de management anti mită conform ISO 37001:2016 în cadrul proiectului ,,Corectitudine, legalitate, etică într-o administraţie publică responsabilă (CLEAR)" COD SIPOCA 1135, Cod MYSMIS 152130 21.02.22
"Servicii de elaborare documente de planificare strategică în cadrul proiectului: "Planificare strategică - Municipiul Vaslui", cod SIPOCA 812, cod MySMIS 136626 Planul Strategic Instituţional al Municipiului Vaslui aferent anilor 2020-2022 Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană a Municipiului Vaslui 2021-2027 Planul de Mobilitate Urbană Durabilă al Municipiului Vaslui 2021-2027 11.08.20
Furnizare echipamente informatice noi pentru partenerul: 12 în cadrul proiectului "BiblioHub Vaslui" 08.04.24