Feedback
I.D.: 105685841

Achizitie Echipamente TIC pentru laboratoare de informatica, laboratoare de stiinte, sali de clasa si cabinete scolare in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Comuna Cujmir, jud Mehedinti" Lot 1 Echipamente TIC pentru Laboratoare informatica Lot 2 Echipamente TIC pentru Sali de clasa Lot 3 Echipamente TIC pentru laboratoare de stiinte si cabinet scola

Data publicarii
19.11.24
Coduri CPV
30000000-9 30195200-4 30213100-6 30213300-8 30232150-0 32232000-8 32413100-2
Termenul limita pentru depunere:
02.12.24
Pretul estimativ:
513.776,46 RON - 513.776,46 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1231755.pdf
  2. 04 Model-Contract-achizitie.docx
  3. 03 Modele de formulare.doc
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie Echipamente TIC pentru laboratoare de informatica, laboratoare de stiinte, sali de clasa si cabinete scolare in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Comuna Cujmir, judetul Mehedinti": Lot 1 Echipamente TIC pentru Laboratoare informatica Lot 2 Echipamente TIC pentru Sali de clasa Lot 3 Echipamente TIC pentru laboratoare de stiinte si cabinet scolare Lot 1 Echipamente...
Achizitie Echipamente TIC pentru laboratoare de informatica, laboratoare de stiinte, sali de clasa si cabinete scolare in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Comuna Cujmir, judetul Mehedinti": Lot 1 Echipamente TIC pentru Laboratoare informatica Lot 2 Echipamente TIC pentru Sali de clasa Lot 3 Echipamente TIC pentru laboratoare de stiinte si cabinet scolare Lot 1 Echipamente TIC pentru Laboratoare informatica: - table interactive + suport: 1 buc; - sisteme de tip desktop cu monitor: 25 buc - laptop – 1 buc; - sisteme sunet: 1 buc; - multifuncţionale: 1 buc; - camere videoconferinţă: 1 buc; - routere wifi: 1 buc; Lot 2 Echipamente TIC pentru Sali de clasa: - table interactive + suport: 18 buc; - laptop: 18 buc; - sisteme sunet: 18 buc; - camere videoconferinţă: 18 buc; - multifuncţionale: 18 buc; - scannere documente portabile: 18 buc; - tabla magnetica: 36 buc Lot 3 Echipamente TIC pentru laboratoare de stiinte si cabinet scolare - table interactive + suport: 3 buc; - laptop: 3 buc; - multifuncţionale: 3 buc; - dispozitiv de stocare:2 buc; - hdd extern: 1 buc; - laminator: 1 buc; Nota: A) In temeiul art. 160 alin 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu