Feedback
I.D.: 59897352

Achizitie echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 - Comuna Sisesti, Cod SMIS 145992

Data publicarii
13.08.21 Exista 130.287 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39330000-4
Termenul limita pentru depunere:
24.08.21
Pretul estimativ:
982.023,02 RON - 982.023,02 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1121378.pdf
  2. Lot 1.rar
  3. Lot 2.rar
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il reprezinta Achizitia de echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 - Comuna Sisesti, in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii unitatilor de învatamânt din Comuna Sisesti în vederea gestionarii situatiei de pandemie generata de virusul SARS-COV-2", Cod SMIS 145992, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Achizit...
Obiectul contractului il reprezinta Achizitia de echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 - Comuna Sisesti, in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii unitatilor de învatamânt din Comuna Sisesti în vederea gestionarii situatiei de pandemie generata de virusul SARS-COV-2", Cod SMIS 145992, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Achizitionarea de dotari este formata din urmatoarele echipamente, organizate pe loturi: Lot 1 – Produse pentru curatenia si igienizarea suprafetelor – Valoare estimata: 422.133,62 lei fara TVA. Lot 2 – Produse pentru igiena si protectia personala – Valoare estimata: 559.889,40 lei fara TVA. Valoare estimata totala fara TVA: 982.023,02 lei fara TVA. Echipamentele care se vor achizitiona, precum si cantitatile aferente acestora sunt conform caietului de sarcini. Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 - Comuna Sisesti, Cod SMIS 145992  
Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice în mediu on-line, inclusiv cheltuieli cu abonamentul lunar la internet pentru o perioada de minim 24 luni in cadrul proiectului "ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE ELECTRONICE DIN DOMENIUL TEHNOLOGIEI INFORMATIEI IN VEDEREA ASIGURARII ACCESULUI ELEVILOR DIN COMUNA SISESTI, JUDETUL MARAMURES, LA PROCESUL DE ÎNVAÞARE ÎN MEDIUL ON-LINE", Cod SMIS 144381 26.08.21
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul “MODERNIZARE INFRASTRUCTURA DRUMURI COMUNALE IN COMUNA ŞIŞEŞTI, JUDETUL MARAMURES" 03.04.20
Proiectare si executie respectiv – servicii pentru elaborarea PT+DDE (inclusiv documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor) si Executia lucrari - “Asigurarea energiei din surse regenerabile pentru consumul propriu al Comunei Sisesti, Jud. Maramures" 26.10.23
Proiectare si executie respectiv – servicii pentru elaborarea PT+DDE (inclusiv documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor) si Executia lucrari - “Asigurarea energiei din surse regenerabile pentru consumul propriu al Comunei Sisesti, Jud. Maramures" 09.10.23
Proiectare si executie respectiv – servicii pentru elaborarea PT+DDE (inclusiv documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor) si Executia lucrari - “Asigurarea energiei din surse regenerabile pentru consumul propriu al Comunei Sisesti, Jud. Maramures" 09.10.23
Servicii de informare si publicitate pentru Consolidarea capacitatii unitatilor de invatamant  
Proiectare si Execuţie lucrări pentru obiectivul : " MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE IN COMUNA SISESTI, JUD. MARAMURES" 03.01.24
Proiectare si Execuţie lucrări pentru obiectivul : " MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE IN COMUNA SISESTI, JUD. MARAMURES"  
Servicii de consultanta privind implementare proiect prin POIM, Axa prioritara 9