Feedback
I.D.: 74375179

Achizitie echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 - Comuna Saru Dornei, Cod SMIS 146922

Data publicarii
21.10.22 Exista 136.394 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39330000-4
Termenul limita pentru depunere:
04.11.22
Pretul estimativ:
982.023,02 RON - 982.023,02 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 21.10.22 Publicat la 31.10.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il reprezinta Achizitia de echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 - Comuna Saru Dornei, in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii unitatilor de învatamânt din Comuna Saru Dornei în vederea gestionarii situatiei de pandemie generata de virusul SARS-COV-2", Cod SMIS 146922, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. ...
Obiectul contractului il reprezinta Achizitia de echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 - Comuna Saru Dornei, in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii unitatilor de învatamânt din Comuna Saru Dornei în vederea gestionarii situatiei de pandemie generata de virusul SARS-COV-2", Cod SMIS 146922, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Achizitionarea de dotari este formata din urmatoarele echipamente, organizate pe loturi: Lot 1 – Produse pentru igienizarea suprafetelor – Valoare estimata: 116.672,40 lei fara TVA. Lot 2 – Produse pentru curatenia suprafetelor – Valoare estimata: 305.461,22 lei fara TVA. Lot 3 – Produse pentru igiena si protectia personala – Valoare estimata: 559.889,40 lei fara TVA. Valoare estimata totala fara TVA: 982.023,02 lei fara TVA. Echipamentele care se vor achizitiona, precum si cantitatile aferente acestora sunt conform caietului de sarcini. Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu