Feedback
I.D.: 69464986

Achizitie echipamente si accesorii pentru computer, consumabile pentru imprimantele si multifunctionalele din dotarea DRDP Cluj

Data publicarii
25.05.22 Exista 232.812 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30200000-1 30125110-5 30125120-8 30192113-6
Termenul limita pentru depunere:
23.06.22
Pretul estimativ:
1.149.069,74 RON - 1.149.069,74 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1148071.pdf
  2. Acord cadru si contract subsecvent model_signed.pdf
  3. Caiet de sarcini_signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie echipamente si accesorii pentru computer, consumabile pentru imprimantele si multifunctionalele din dotarea DRDP Cluj - Acord Cadru 24 luni. Minima 51.791,21 lei fara TVA Maxima: 1.149.069,74 lei fara TVA Frecventa contractelor subsecvente – 2 contracte/an Valoarea celui mai mare Contract Subsecvent 287.500 lei fara TVA Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si a contractelor subsecvente sunt conform...
Achizitie echipamente si accesorii pentru computer, consumabile pentru imprimantele si multifunctionalele din dotarea DRDP Cluj - Acord Cadru 24 luni. Minima 51.791,21 lei fara TVA Maxima: 1.149.069,74 lei fara TVA Frecventa contractelor subsecvente – 2 contracte/an Valoarea celui mai mare Contract Subsecvent 287.500 lei fara TVA Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si a contractelor subsecvente sunt conform anexelor de la Caietul de sarcini. Se vor incheia contracte subsecvente (min 1 - max 2) pe an in functie de fondurile alocate. Prezentul acord –cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata. A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. *Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art 221 alin. 1 lit e din Legea 98/2016, in sensul ca modificarile nu sunt substantiale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu