Scopul acordului-cadru este achizitionarea de echipamente medicale, pentru o buna functionare a Spitalul Orasenesc Turceni, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini.
Cantitatile maxime si minime aferente fiecarui lot/acord cadru sunt conform caietului de sarcini.
Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente ale fiecarui lot/acord cadru sunt conform caietului de sar...
Scopul acordului-cadru este achizitionarea de echipamente medicale, pentru o buna functionare a Spitalul Orasenesc Turceni, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini.
Cantitatile maxime si minime aferente fiecarui lot/acord cadru sunt conform caietului de sarcini.
Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente ale fiecarui lot/acord cadru sunt conform caietului de sarcini.
Achizitionarea de echipamente medicale, este organizata pe loturi, astfel:
Lot 1 – ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU RMFB
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 5,913,500.00 lei fara TVA;
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 2,977,850.00 lei fara TVA.
Valoare estimata totala fara TVA: intre 3,532,000.00 si 7,664,000.00 lei fara TVA.
Lot 2 – ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU LABORATOR ANALIZE MEDICALE
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1,838,500.00 lei fara TVA;
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 899,500.00 lei fara TVA.
Valoare estimata totala fara TVA: intre 1,142,500.00 si 3,529,000.00 lei fara TVA.
Lot 3 – ECHIPAMENTE MEDICALE COMPARTIMENT PRIMIRI URGENTE
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1,966,500.00 lei fara TVA;
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 918,500.00 lei fara TVA.
Valoare estimata totala fara TVA: intre 1,599,500.00 si 3,199,000.00 lei fara TVA.
Valoare estimata totala a acordului cadru: intre 6,274,000.00 si 14,392,000.00 lei.
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate anual, sau ori de cate ori apare o nevoie noua, cuantumurile valorice a fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite in raport cu necesitatile ce fac obiectul contractului si a resurselor financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie.
Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.